Parohia Ortodoxă Română Vișeu – Valea Râului a găzduit un eveniment dedicat marelui poet Mihai Eminescu - 7 minute în urmă
Caz de pestă porcină africană confirmat în Tămaia; Ce trebuie să știe locuitorii comunei - 23 minute în urmă
Au început preselecțiile pentru INSIEME Music Festival, ediția a II-a - 2 ore în urmă
Elevii au zi liberă de Unirea Principatelor Române - 4 ore în urmă
80 de litri de ulei uzat, colectat în campania „Un mediu sănătos începe de acasă” - 4 ore în urmă
În Boiu Mare: Sprijin pentru montarea gratuită a panourilor fotovoltaice - 4 ore în urmă
Ziua Unirii Principatelor Române va fi marcată și la Sighetu Marmației - 4 ore în urmă
Imagine de colecție cu clopotele care au fost instalate pe actualul Palat Episcopal Ortodox din Sighetu Marmației - 6 ore în urmă
Slujire arhierească la Parohia Ortodoxă „Nașterea Maicii Domnului” din Săpânța - 7 ore în urmă
Grupul tradițional Zestrea organizează „Șezătoare la Rogoz” - 17 ore în urmă
Studiu: 9 din 10 români din mediul urban nu își vor vizita rudele de Paște
Anul acesta, 90% dintre românii din mediul urban intenționează să rămână acasă de Paște în contextul pandemiei de coronavirus, arată ultimele date (culese în perioada 6-10 aprilie) din studiul Consumer Stress Score, realizat de iSense Solutions.
În ceea ce privește momentul în care viața își va relua cursul normal, 58% dintre persoanele din mediul urban estimează că acest moment va fi până la mijlocul lunii iunie. Datele prezentate fac parte dintr-un studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus, pentru înțelegerea comportamentului românilor, cuprinzând 500 de interviuri online în fiecare săptămână, cu un grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.
Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat: 83% urmăresc cel puțin ocazional știri despre acest subiect, în timp ce 25% o fac foarte des. În această perioadă, românii sunt cel mai îngrijorați pentru situația economică (îngrijorarea având scorul de 79 pe o scală de la 0 la 100) și pentru sănătatea membrilor familiei (scorul fiind de 59 pe o scală de la 0 la 100).
Deși jumătate dintre consumatori (50%) declară că le-au scăzut veniturile personale, iar 78% că au cheltuit mai puțin pe lucruri ce nu țin de strictul necesar, gradul de responsabilitate socială a românilor rămâne unul ridicat: 6 din 10 au cumpărat de la producători locali pentru a susține economia.
Care sunt așteptările românilor de la branduri în această perioadă?
Aproape jumătate (47%) dintre românii din mediul urban consideră că brandurile ar trebui să aibă mesaje de comunicare fără legătură cu epidemia de coronavirus, în timp de 44% cred că brandurile ar trebui să își adapteze mesajele în această perioadă. Doar 6% sunt de părere că brandurile nu ar trebui să comunice deloc.
7 din 10 consumatori și-ar dori ca mai multe branduri să facă livrări la domiciliu, iar 63% își doresc promoții speciale în această perioadă.