Capela Jandarmeriei Maramureș și-a redeschis porțile după o lungă perioadă - 16 minute în urmă
Se dorește înființarea unui ansamblu de dansuri populare în Vișeu de Sus - 26 minute în urmă
Containere pentru colectarea textilelor uzate, amplasate în Sighetu Marmației - 56 minute în urmă
Noi detalii în cazul furtului tezaurului dacic de la Muzeul Drents din Assen, Olanda - 1 oră în urmă
Un grup de elevi de la Școala „Dr. Victor Babeș” Baia Mare, pe podium la concursul național „Vocea ta e soluția”, organizat de Poliția Română - 1 oră în urmă
Beneficiile mierii poliflore pentru echilibrul hormonal și susținerea vitalității bărbaților - 11 ore în urmă
Marioara Murărescu – o legendă vie a folclorului românesc - 12 ore în urmă
Reacția Elenei Lasconi la atacurile lui Călin Georgescu - 12 ore în urmă
Alertă epidemiologică: Creștere alarmantă a cazurilor de gripă și infecții respiratorii - 12 ore în urmă
Moștenirea artistică a lui Klein József rămâne o parte importantă a patrimoniului cultural - 12 ore în urmă
Sondaj: O treime din elevii români nu sunt mulțumiți de școala online și nu urmează cursurile prin intermediul platformelor virtuale
Din data de 11 martie 2020, școlile sunt închise, iar acest lucru a generat schimbări în desfășurarea actului educațional.
„Ne-am dorit să înțelegem cum s-au descurcat copiii cu această provocare, așa că, alături de Boardul Copiilor din România, în luna aprilie, am lansat un sondaj pe platforma U-Report, susținută de UNICEF, despre educația la distanță. O treime din elevii români nu sunt mulțumiți de școala online și nu urmează cursurile prin intermediul platformelor virtuale”, spun organizatorii acestei acțiuni.
Mai exact, iată ce au împărtășit cei peste 2.400 de copii și tineri U-Reporteri:
- aproape o treime dintre cei ce au răspuns la sondaj (28%) nu reușesc să mențină o comunicare activă cu diriginții sau comunicarea cu aceștia este inexistentă;
- cursurile online se desfășoară de mai multe ori pe săptămână sau zilnic pentru 54% dintre respondenți și niciodată pentru 13% dintre elevi;
- 36% dintre copiii și tinerii intervievați și-ar fi dorit să fi fost susținută o ședință prin care cineva (profesorul diriginte etc.) să le explice modul de utilizare al platformelor;
- întrebați dacă au colegi care nu pot fi activi în mediul online, o treime dintre respondenți afirmă că există asemenea cazuri în clasa lor.
Toate detaliile despre sondaj le găsiți aici.