Înfrângere pentru Știința Explorări în ultimul meci oficial din acest an - 7 ore în urmă
Despre adversara României din barajul pentru CM 2026 – o radiografie în cifre - 8 ore în urmă
„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - 9 ore în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 9 ore în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 10 ore în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 11 ore în urmă
Festivalul „Cum e datina străbună”, la Sighetu Marmației - 11 ore în urmă
Concurs de Kendama pentru tineri, la Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” Baia Mare - 13 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Preocupările vieții ca motive care ne îndepărtează de chemarea lui Dumnezeu - 13 ore în urmă
Tinerii de la Liceul Tehnologic „Grigore C. Moisil” Târgu Lăpuș au avut parte de o experiență interactivă la Primăria Municipiului Baia Mare - 13 ore în urmă
Un client a lăsat un bacșiș uriaș într-un restaurant pentru a le mulțumi angajaților care lucrează în timpul pandemiei
Un american a lăsat un bacșiș de 1.000 de dolari într-un restaurant din New Jersey, dorind să mulțumească personalului că lucrează în timpul pandemiei, scrie CNN, notează digi24.ro.
„Clientul și familia sa au mâncat și au plecat fără să spună un cuvânt”, a declarat patronul restaurantului. „Când chelnerul care i-a servit a văzut suma lăsată ca bacșiș, a început să plângă. Și eu am început să plâng când am văzut biletul. A fost un gest extrem de emoționant pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”.
„Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea”, le-a scris clientul pe biletul lăsat alături de bani. „Suntem recunoscători pentru mâncarea delicioasă, pentru zâmbetele calde și atmosfera excelentă. Vrem să știți că vă apreciem foarte mult. Vara nu ar mai fi la fel fără o vizită la acest restaurant”.
Patronul localului a împărțit banii între cei șapte angajați ai săi, fără să-și oprească o parte din sumă pentru el.
„Lucrurile s-au înrăutățit. S-a ajuns la punctul în care mă pregăteam pentru posibilitatea de a nu mai putea redeschide. Acum nu facem nici măcar 50% din încasările din anii trecuți. Dar acest gest ne-a impresionat până la lacrimi. Ne-a făcut să ne simțim minunat pentru ceea ce facem. Acum știm că eforturile noastre sunt observate și apreciate de clienți”.
Foto: Arnold Teixeira
















