Cupa C.S.S Baia Sprie la schi alpin a reunit 130 de sportivi de la 17 cluburi din țară - 2 ore în urmă
FCSB, duel crucial cu Qarabag FK în Europa League - 2 ore în urmă
Clădirea HCM Minaur, destinată Direcției de Asistență Socială - 2 ore în urmă
Din Scoția în Maramureș: martorul unei culturi aflate la răscruce de drumuri - 2 ore în urmă
„Soarele artificial” al Chinei stabilește un nou record mondial - 3 ore în urmă
Fetele de la CS Marta încep returul cu ambiție și curaj - 3 ore în urmă
Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” va găzdui conferința „Studiul Iubirii”, susținută de Marcel Mureșan - 4 ore în urmă
Netflix anunță noi scumpiri ale abonamentelor - 4 ore în urmă
Amendă uriașă pentru compania Google - 5 ore în urmă
Caligrafie japoneză la Biblioteca Judeţeană „Petre Dulfu” Baia Mare - 5 ore în urmă
La Muzeului Satului din Baia Mare – în cadrul Festivalului “Repere, Mituri, Identități” – va avea loc spectacolul “Pictorul de pancarte”
Teatrul Ararat vă invită azi, 2 august, de la ora 20:30, în cadrul Festivalului “Repere, Mituri, Identități”, la spectacolul “Pictorul de pancarte” de Marian Ilea.
Spectacolul va avea loc la gospodăria Casa Preluca din Muzeul Satului din Baia Mare. Intrarea este liberă în limita locurilor disponibile. Accesul copiilor sub 14 ani este permis numai cu acordul părinților. Informații suplimentare la 0723 275 912 sau 0740 043 136 și pe site-ul www.teatrulararat.ro
„În această monodramă satirică, actorul Claudiu Pintican dă viață unui personaj tipic din seria personajelor specifice comunismului, un produs efemer al unei epoci, sacrificat pe altarul istoriei crude, al cărui talent nativ este deviat și risipit, prin servirea unei ideologii sterile. Sentimentul ratării devine mai acut după căderea regimului, când se trezește fără țintă, într-o lume care nu i se potrivește. Personajul se reinventează prost, devenind un alt produs tipic, de data aceasta al “democrației”, un patron afemeiat, în asociație cu progenitura sa, la fel de ratată. Conștiința i se trezește abia la un moment dat, in fața bolii pe care o experimentează, la senectute, după o intreagă viață dusă greșit, anodin, haotic și fără un țel sau scop nobil, măreț , lăsând astfel ca talentul său nativ să se piardă. Momentul bolii devine și un moment al rememorării vieții sale, pictorul punându-și pe tapet/pictură, etapele cruciale ale existenței lui, pe care le legăm între ele si reușim astfel să vedem evoluția și direcția sa. El se autoiluzionează și se autocompătimește. Tema centrală a spectacolului este, așadar, risipirea talentului, a darului lui Dumnezeu, dar și renașterea omului ca pasărea Phoenix, din cenușă, din nimic”, se precizează în descrierea spectacolului.