Donație prețioasă pentru Casa Muzeu din Rogoz - 6 ore în urmă
19 polițiști maramureșeni au ieșit la pensie la final de 2024 - 8 ore în urmă
PS Iustin: „Mulțumim cu evlavie smerită în genunchi Bunului Dumnezeu pentru binecuvântările pe care le-am primit în anul ce a trecut” - 8 ore în urmă
Editorialul de miercuri: Biserica din Bogdan Vodă - 9 ore în urmă
Valea Sibila de la Strâmbu-Băiuț – Valea Zeiței - 9 ore în urmă
După 18 ani de la integrarea în Uniunea Europeană, România a intrat în Schengen - 9 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: 1 ianuarie, întreită sărbătoare la început de an - 13 ore în urmă
Mocănița, bucuria turiștilor pe perioada Sărbătorilor de iarnă - în urmă
În prima zi din an este sărbătorit Sfântul Vasile cel Mare - în urmă
Mesaje pornite din suflet, de la Oameni care fac cinste Maramureșului - 1 zi în urmă
Burse de excelență pentru elevii maramureșeni cu rezultate școlare bune, dar cu posibilități materiale reduse; Care sunt criteriile de acordare
Veste bună pentru elevii maramureșeni cu rezultate școlare bune, dar cu posibilități materiale reduse. A fost lansat proiectul Bursele de excelență ”Recompensă pentru performanță. Sprijin pentru un viitor mai bun”.
La inițiativa senatorului Sorin Vlașin, vor fi acordate șase burse de excelență – trei pentru elevii de gimnaziu și trei pentru elevii de liceu. Acestea sunt în valoare de 150 de lei/lună și vor fi acordate timp de 10 luni, în perioada septembrie 2021 – iunie 2022, în baza Legii nr. 376/2004 privind bursele private.
Criteriile de acordare ale burselor sunt următoarele:
1. Situația școlară foarte bună (media școlară generală peste 9.00) – 3 puncte;
2. Venitul net per membru de familie sub 1000 de lei – 3 puncte;
3. O scrisoare de motivație prin care candidatul să-și prezinte aspirațiile și planurile de viitor – 4 puncte.
„Media generală și situația materială vor fi folosite pentru departajare la punctaj egal; se va lua în considerare media venitului net / membru de familie. Pentru cei trei câștigători, situația materială și școlară vor fi verificate prin intermediul instituției de învățământ pe care elevii o frecventează” – precizează senatorul.
Elevii se pot înscrie până în 15 iulie 2021, transmițând la adresa de mail cabinetparlamentar.sorinvlasin@yahoo.com formularul de înscriere și scrisoarea de motivație.
Pentru acuratețea datelor, formularul de înscriere trebuie semnat și de diriginte sau de directorul școlii. Elevii se pot înscrie personal sau pot fi înscriși de părinți, profesori, preotul din sat, autoritățile locale etc. Dosarele vor fi evaluate și punctate de un juriu independent, format din cadre didactice.
Calendarul de desfășurare este următorul:
1 iunie – 15 iulie 2021 – Perioada de înscriere;
15 iulie – 15 august 2021- Evaluarea celor înscriși;
16 august – 18 august 2021 – Anunțarea câștigătorilor;
20 august – 1 septembrie 2021 – Încheierea contractelor de acordare a burselor private.
Pentru întrebări și nelămuriri puteți suna la Cabinetul Parlamentar la numerele de telefon: 0790 101 385 – Dunca Ioan , sau 0745338001 – Panovici Aurica Luminița – consilieri în cadrul Cabinetului.
Formularul de înscriere este acesta: