Percheziție la Moisei: Bărbat reținut pentru braconaj și uciderea unui câine - 12 ore în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Cum să-ți reprogramezi mintea pentru a trăi mai bine? - 14 ore în urmă
La Târgu Lăpuș: Festivalul „Poeziei Populare de Dragoste” ajunge la cea de-a V-a ediție - 17 ore în urmă
Salvamont Maramureș în presa franceză - 17 ore în urmă
La Centrul Cultural Pastoral din Sighet puteți admira două engolpioane din colecția Justinian Arhiepiscopul - 19 ore în urmă
Idealitate - în urmă
Executare silită la primăria Șieu - în urmă
Un nou vaccin nazal împotriva Covid-19 intră în teste - în urmă
Pinocchio își sărbătorește aniversarea pe 7 februarie - în urmă
Desculț și înghețat, salvat după o operațiune dramatică - în urmă
200.000 de dolari costă o secundă de publicitate la Super Bowl
Costurile pentru fiecare spot publicitar de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică, 4 februarie, la Minneapolis, vor creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane de dolari, relatează EFE, citată de Agerpres. Ar veni 200.000 de dolari/secundă. În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audiența NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.
Anul trecut, Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 de milioane de telespectatori.
În acest an, programul artistic din timpul pauzei de la Super Bowl va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.