Cuvântul „MULȚUMESC” este sărbătorit pe tot globul, la data de 11 ianuarie - 21 minute în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Liniștea care construiește încredere - 3 ore în urmă
În Ruscova se organizează „An Nou pe rit vechi” - 5 ore în urmă
În Târgu Lăpuș se va construi o creșă - 6 ore în urmă
Cum va fi marcată Ziua Culturii Naționale la Facultatea de Litere din Baia Mare - 6 ore în urmă
Artistul Florin Ștefan va susține un recital deosebit de nai la Muzeul Județean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare» - 6 ore în urmă
Salvamont Maramureş recomandă turiștilor o atenţie sporită pe domeniile schiabile - 6 ore în urmă
Vize anuale obținute pe loc, pe raza municipiului Baia Mare - 9 ore în urmă
Aeroportul din Cluj Napoca a introdus o nouă destinație - 9 ore în urmă
Prima întâlnire din 2025 a membrilor Cenaclului Scriitorilor din Maramureș - 10 ore în urmă
Comisia Europeană cere WhatsApp să informeze mai bine utilizatorii în legătură cu confidențialitatea datelor lor
Comisia Europeană și Rețeaua de cooperare în materie de protecție a consumatorilor (CPC) au cerut WhatsApp să ia măsuri pentru a răspunde preocupărilor, arată digi24.ro, în ceea ce privește actualizările privind condițiile sale de furnizare a serviciilor și politica de confidențialitate și să informeze în mod clar consumatorii cu privire la modelul lor de afaceri.
WhatsApp este invitată în special să arate modul în care intenționează să comunice orice actualizări viitoare ale condițiilor sale de utilizare și să facă acest lucru astfel încât consumatorii să poată înțelege cu ușurință implicațiile unor astfel de actualizări și să poată decide în mod liber dacă doresc să utilizeze în continuare WhatsApp după aceste actualizări, potrivit unui comunicat al Comisiei Europene.
De asemenea, WhatsApp trebuie să clarifice dacă obține venituri din politicile comerciale referitoare la datele utilizatorilor. „WhatsApp trebuie să se asigure că utilizatorii înțeleg ceea ce acceptă și modul în care datele lor cu caracter personal sunt utilizate în scopuri comerciale, în special pentru a oferi servicii unor parteneri de afaceri. Mă aștept în continuare ca WhatsApp să respecte pe deplin normele UE care protejează consumatorii și drepturile lor fundamentale”, a spus Didier Reynders, comisarul european pentru justiție.
Comisia Europeană a trimis WhatsApp o primă scrisoare în ianuarie 2022, deoarece mai multe actualizări ale condițiilor sale de utilizare efectuate în 2021 au fost problematice pentru consumatori. Ca răspuns, WhatsApp a demonstrat că a furnizat utilizatorilor informațiile necesare cu privire la astfel de actualizări, inclusiv prin intermediul unor notificări în aplicație sau al serviciului său de asistență. Cu toate acestea, informațiile furnizate de WhatsApp sunt considerate insuficiente și derutante pentru utilizatori. WhatsApp are acum la dispoziție o lună pentru a le demonstra autorităților de protecție a consumatorilor că practicile sale respectă legislația UE privind protecția consumatorilor, mai arată sursa citată în acest articol.