Victoria Darvai – prima interpretă profesionistă din nordul țării - 1 oră în urmă
Îndrăgitele artiste Suzana și Daciana Vlad au primit butonul de argint pentru numărul mare de abonați de Youtube - 4 ore în urmă
Prof. dr. Ioan Dorel Todea, despre Hollósy Simon și fondatorii „Școlii de Pictură Băimărene” - 7 ore în urmă
La Borșa: Schi nocturn gratuit pentru localnici și turiști - 8 ore în urmă
La Șuior se deschide oficial sezonul de schi - 8 ore în urmă
Voluntarii de la Crucea Roșie-Filiala Maramureș au adus bucurie de sărbători, în casele multor familii din mediul rural - 10 ore în urmă
Subvenții APIA pentru crescătorii de vaci de lapte, în anul 2025 - 11 ore în urmă
Îndrăgita crainică TV Sanda Țăranu împlinește 86 de ani - 12 ore în urmă
Obiceiuri, tradiții și superstiții de Sfântul Ioan Botezătorul - 12 ore în urmă
Praznicul Botezului Domnului la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 14 ore în urmă
Posibilă linie directă de autobuz între cartierul Săsar și intrarea dinspre vest în Baia Mare
O nouă linie de autobuz, nr. 20, ar putea fi înființată în Baia Mare, în viitorul foarte apropiat.
Pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Local de vineri, 26 ianuarie, va fi supus dezbaterii un proiect în acest sens.
În forma actuală a proiectului, linia 20 ar urma să circule pe traseul Auchan – cartierul Săsar, parcursul fiind de 35 minute. Primul autobuz ar porni la ora 05,00, iar ultimul la ora 22,00.
Noua linie 20 deservită de URBIS va circula pe următorul traseu: Dus: Auchan – Maralibris – Carrefour – Dorna – Semiluna 1 – Meda 1 – Vivo 2 – Albina 2 – Universitate 2 – E-on Gaz 2 (Iuliu Maniu) – E-on Gaz 1; Întors: E-on Gaz 1 – I.L. Caragiale – Spital TBC – Universitate – Vivo 1 – Meda 2 – Semiluna 2 – Autogara – Crenguța 2 – Dedeman – Petrom 1 – Auchan.
Este știut fiind faptul că actuala configurație a liniilor de autobuz lasă cel mai mare cartier băimărean pe dinafară. Ca atare, de-a lungul timpului, mai mulți cetățeni din Baia Mare, cu precădere cei din cartierul Săsar au atras atenția autorităților că nu există conexiune directă între domiciliile lor și poarta feroviară a municipiului, respectiv spațiile comerciale de la intrarea în oraș dinspre Cluj. Mai mult, sunt tot mai multe voci care reclamă faptul că liniile actuale sunt învechite și că ar trebui regândite de autorități.
C.Ț.