Beneficiile mierii poliflore pentru echilibrul hormonal și susținerea vitalității bărbaților - 33 minute în urmă
Marioara Murărescu – o legendă vie a folclorului românesc - 1 oră în urmă
Reacția Elenei Lasconi la atacurile lui Călin Georgescu - 1 oră în urmă
Alertă epidemiologică: Creștere alarmantă a cazurilor de gripă și infecții respiratorii - 1 oră în urmă
Moștenirea artistică a lui Klein József rămâne o parte importantă a patrimoniului cultural - 2 ore în urmă
Creșterea reprezentării UDMR în Maramureș - 2 ore în urmă
Tersánszky Józsi Jenő: băimăreanul care a refuzat să fie banal - 2 ore în urmă
Mănăstirea Moisei se pregătește de hramul de iarnă - 6 ore în urmă
La Biblioteca Județeană Baia Mare a avut loc o altă întâlnire din seria de conferințe „Provocările gândirii – incursiune în cunoașterea omului”, susținute de Marcel Mureșan - 6 ore în urmă
Povestea scrisului – o călătorie prin timp la Școala Gimnazială Baia-Sprie - 6 ore în urmă
Pericol pe șosele. Jumătate dintre mașinile verificate prezintă neconformități
Rezultat șocant în urma controalelor făcute de Registrul Auto Român (RAR) anul trecut, în Maramureș. Peste jumătate dintre mașinile verificate prezentau neconformități tehnice. Astfel, din cele 1.777 de vehicule verificate, 53,29% aveau diferite neconformități, tehnice sau legate de acte, iar 219, adică 12,32% erau adevărate pericole pe șosea, prezentând pericol iminent de accident.
Potrivit RAR Maramureș, 11,31% dintre mașinile verificate în cursul anului trecut prezentau probleme legate de poluare, 2,03 aveau probleme de identificare, 3,49 aveau probleme legate de inspectia tehnică periodică (ITP). Aceștia aveau un certificat fals, sau unul expirat.
De asemenea, în controalele efectuate cu Poliția Rutieră s-au aplicat 677 amenzi contravenționale și au fost ridicate 603 certificate de înmatriculare.
Certificatul de înmatriculare se reține în astfelde cazuri și pentru a-l redobândi e nevoie de efectuarea unei inspecții tehnice la reprezentanța RAR.
De menționat este că reprezentanții RAR și Poliția opresc în trafic doar autovehiculele care sunt susceptibile de a avea defecțiuni. Astfel, nu se poate spune că aceste cifre sunt reprezentative pentru parcul auto din România.