Cazinou online Yoji: drumul tău către aventuri captivante în jocuri de noroc - 10 minute în urmă
Ateliere integrate la „Esperando” - 1 oră în urmă
Eveniment cultural-„Zestrea lăpușană” - 2 ore în urmă
Tânăra Cristina Conț face progrese zi de zi; Are nevoie în continuare de sprijinul semenilor - 7 ore în urmă
O nouă performanță: Andrei Fejszes Mihaljek, campion și la U12 la tenis de câmp - 10 ore în urmă
Marian Ilea: „Scriitorul îşi scrie cărţile. Cititorii îl citesc sau nu” (II) - 12 ore în urmă
Băiuț – sursă de inspirație pentru prozatori, poeți, dramaturgi, scenariști de film, compozitori de muzică (IV) - 12 ore în urmă
Prima ediție a galei profesioniste “The North Fighting Tournament”, o reușită - 15 ore în urmă
A fost hramul bisericii de lemn din incinta ITPF Sighetu Marmației - 16 ore în urmă
PS Iustin: „Copiii de suflet merită iubiți! Au unit România!” - 1 zi în urmă
Georgiana Mariana Pop, noul purtător de cuvânt al Serviciului de Probațiune Maramureș
Începând cu data de 20 iunie 2024, Serviciul de Probațiune Maramureș are un nou purtător de cuvânt, Georgiana Mariana Pop. Ea va avea atribuții de relații publice și consilier de probațiune. Georgiana Mariana Pop s-a alăturat echipei în anul 2021, dovedind ulterior o constantă implicare în activitățile specifice serviciului de probațiune. Absolventă a studiilor de Master cu specializarea „Asistență Socială în Spațiul Justiției Probațiune și Mediere“, promoția 2022, în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, aceasta a manifestat interes pentru activitatea de probațiune, încă anterior finalizării studiilor universitare, în cadrul Facultății de Litere – specializarea Asistență Socială a UTCN – CUNBM, prin implicarea activă, ca voluntar, în activitatea Serviciului de Probațiune Maramureș.
Printre obiectivele prioritare ale noului purtător de cuvânt se numără:
– îmbunătățirea imaginii Serviciului de Probațiune Maramureș, prin campanii de informare și conștientizare publică;
– dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, pentru a asigura o prezență constantă și relevantă în mass-media;
– organizarea de evenimente și conferințe de presă, pentru a menține publicul informat cu privire la activitățile și inițiativele serviciului;
– asigurarea unei prezențe active pe platformele de social media și în mass-media locală și națională, pentru a crește vizibilitatea și a promova inițiativele serviciului.
Foto: 2mnews
Lăcrimioara ZOTA