Share
10 costuri pentru care trebuie să te pregătești după cumpărarea unei locuințe

10 costuri pentru care trebuie să te pregătești după cumpărarea unei locuințe

Tot ce este bun în viață are un preț, inclusiv deținerea propriei locuințe. Această etichetă de preț merge dincolo de simpla achiziție la costul de a trăi și de a întreține acea casă. Ca și în cazul imprumuturi rapide online, pe care le luați pentru a ieși dintr-o urgență financiară, mutarea într-o casă nouă necesită pregătire financiară.

Această postare discută despre primele zece cheltuieli pe care orice nou proprietar de locuință trebuie să fie pregătit să le suporte. Continuați să citiți pentru a afla mai multe și a vă îndeplini aceste obligații financiare.

1. Cheltuieli de mutare

În funcție de cât de departe se află noua ta locuință de actuala ta casă închiriată, pregătește-te pentru cheltuielile de mutare. Relocarea vă va costa între 800 și 2.500 de euro. Costurile de mutare se pot încadra în oricare dintre cele trei opțiuni de mai jos:

  • Închirierea unui camion și bricolaj. Puteți face totul singur și să închiriați un camion pentru a vă muta bunurile. Dacă mergeți pe această cale, veți plăti pentru camion, care de obicei este în medie de 70 de euro pe zi, și veți alimenta, de asemenea, camionul cu combustibil.
  • Angajarea de mutări. Dacă nu aveți timpul și abilitățile necesare pentru a împacheta lucrurile, puteți angaja un profesionist în domeniul mutărilor. Dacă vă mutați la mai puțin de 160 km de locuința actuală, veți plăti între 800 și 2500 de euro. Costul va fi mai mare dacă vă mutați mai departe.
  • Mutarea bunurilor într-un container de depozitare. De asemenea, vă puteți încărca lucrurile într-un container de transport, iar compania de containere le va muta la noua locație. În funcție de distanță, această opțiune vă va costa între 500 și 5.000 de euro.

2. Facturi mai mari la utilități

După ce vă instalați în noua locuință, fiți pregătiți să suportați facturi mai mari la utilități. Aceste facturi vor acoperi gazul, energia electrică, apa/canalul, gunoiul, reciclarea și comunicațiile. O familie europeană medie cheltuiește aproximativ 5.500 de euro pe facturi pe an.

3. Întreținere și reparații

Înainte să vă cumpărați locuința, plăteați o parte din facturile de reparații și întreținere indirect, prin intermediul chiriei. Acum, sunteți proprietar, iar întregul cost cade pe umerii dumneavoastră. Trebuie să aveți grijă de sistemul dvs. de încălzire sau de aer condiționat.

În medie, o familie cheltuiește între 1 și 3% din valoarea locuinței sale pentru costurile de întreținere și reparații. De exemplu, dacă locuința ta costă 200.000 de euro, vei cheltui anual între 2.000 și 6.000 de euro pentru repararea și întreținerea ei.

4. Asigurarea

În timpul închirierii, trebuie să vă asigurați doar bunurile personale împotriva daunelor și pierderilor, deoarece proprietarul își asigură casa. Cu toate acestea, noul dvs. statut de proprietar vă obligă să vă asigurați proprietățile și casa împotriva daunelor. Polița de asigurare a proprietarilor vă protejează locuința împotriva vandalismului, furtului și dezastrelor naturale.

5. Impozitele pe proprietate

Statutul dvs. de chiriaș nu vă permite să plătiți direct impozitele, dar proprietarul dvs. le include în chirie. Dar acum statutul tău s-a schimbat. Veți începe să plătiți impozitele direct. Veți plăti impozite autorităților locale pentru a furniza servicii esențiale comunității. Aceste impozite finanțează infrastructura de bază, serviciile de sănătate și educația.

Dacă v-ați cumpărat casa pe baza unui credit ipotecar, creditorul poate păstra impozitele pe proprietate într-un cont escrow pentru impozitele și asigurarea locuinței. Alți creditori includ impozitele în plățile ipotecare lunare. Această metodă vă avantajează pe amândoi, deoarece plata unor sume mici de-a lungul anului este mai ușoară și mai puțin îngrijorătoare decât plata unei sume mari la sfârșitul anului. Creditorii fac acest lucru deoarece știu că soldurile fiscale acumulate pot pune un drept de retenție asupra proprietății ipotecate.

6. Plățile ipotecare

Plata ipotecii este o altă cheltuială lunară pe care o veți suporta în următorii 15 până la 30 de ani. Pregătiți-vă pentru această plată, care include următoarele:

  • Trebuie să plătiți suma principală pe care ați împrumutat-o pe toată durata de viață a ipotecii. Dacă plătiți mai mult pentru principal, veți plăti mai puțină dobândă și viceversa.
  • Dobânda. Dobânda este comisionul pe care îl plătiți pentru că ați împrumutat bani pentru a vă cumpăra casa. Dacă utilizați un cont escrow pentru a vă rambursa ipoteca, plata poate include asigurarea și impozitele.

7. Îngrijirea gazonului

Veți avea nevoie de un complex curat odată ce vă mutați în noua dvs. casă. Prin urmare, trebuie să mențineți atractivitatea curbei casei dvs. Aici, aveți două opțiuni pentru a vă menține curb appeal-ul. Una, puteți cumpăra o mașină de tuns iarba, care vă poate costa aproximativ 1.000 de euro. Doi, puteți angaja furnizori de servicii de gazon care vă vor percepe săptămânal între 25 și 50 de euro.

8. Controlul dăunătorilor

Nu doriți să vă împărțiți casa cu șoareci, rozătoare, furnici și căpușe, deoarece acestea vă pot deteriora casa și pot pune în pericol casa familiei dumneavoastră. Prin urmare, fiți pregătiți să faceți față cheltuielilor de control al dăunătorilor pentru a preveni infestarea cu dăunători în jurul casei dvs. Compania de control al dăunătorilor vă va percepe o taxă medie de 225 de euro pentru prima vizită și apoi încă 60 de euro pentru fiecare vizită viitoare.

9. Costuri de îmbunătățire a locuinței

Deși presupunem că ai cumpărat cea mai bună casă care se potrivea bugetului tău, îmbunătățirea acesteia pentru a răspunde nevoilor tale în schimbare este totuși necesară. Îmbunătățirile sunt vitale deoarece altcineva a proiectat casa pentru dumneavoastră. După ce v-ați mutat, este posibil să doriți să faceți casa să se încadreze în designul dvs. preferat. Deși este posibil ca această nevoie să nu fie urgentă, ar trebui să o planificați atunci când apare necesitatea.

10. Securitatea și siguranța locuinței

Încheiem acolo unde contează cel mai mult – siguranța și securitatea familiei tale. Vrei să fii sigur că familia ta este în siguranță în noua ta casă. Prin urmare, trebuie să puneți deoparte un buget pentru a vă securiza locuința. Chiar dacă cartierul este mai sigur, puteți totuși să consolidați siguranța locuinței dumneavoastră. Costurile de securitate a locuinței includ:

  • Costurile de instalare și monitorizare a sistemului de securitate: Veți plăti pentru instalare, supraveghere lunară și taxe de serviciu, care variază în funcție de furnizorii de servicii.
  • Îmbunătățirea siguranței și măsuri preventive: Ar trebui să actualizați detectoarele de fum, detectoarele de monoxid de carbon și stingătoarele de incendiu din locuință.
  • Diverse îmbunătățiri ale securității: Prevedeți un buget pentru înlocuirea sau repararea încuietorilor, consolidarea ferestrelor și ușilor, adăugarea iluminatului exterior și a detectoarelor de mișcare, precum și îmbunătățirea gardurilor sau a porților.

Observații finale

Cumpărarea unei locuințe are multe implicații financiare care depășesc semnarea liniei punctate. Prin urmare, trebuie să vă planificați pentru a face față acestor costuri recurente și ocazionale ale deținerii unei locuințe. Am discutat cele mai importante zece costuri pentru care trebuie să vă pregătiți după stabilirea noii locuințe. Sperăm că veți folosi aceste informații pentru a vă organiza finanțele personale pentru o ședere fără probleme în noua locuință.


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.



Lasă un comentariu