Naționala U19 și-a aflat adversarii din grupele Euro 2025 - 4 ore în urmă
Cum a fost primită delegația Congresului SUA la București - 4 ore în urmă
Victorie în deplasare pentru Minaur, care și-a asigurat un loc de cupă europeană - 4 ore în urmă
Energie, eleganță și emoție la balul Colegiului Național „Mihai Eminescu” din Baia Mare - 5 ore în urmă
Elevi maramureșeni premiați la Olimpiada Națională de Fizică - 5 ore în urmă
Cine știe cât plătim pentru spectacolul politic? - 6 ore în urmă
Várvédő Zsolt: Mulțumită artiștilor băimăreni, sunt omul care sunt - 6 ore în urmă
Festivalul folcloric „Joc de pe Cosău” va avea loc în Sârbi în a treia zi de Paști - 8 ore în urmă
Jocuri pierdute din copilăria generației cu cheia la gât - 10 ore în urmă
O poveste dureroasă, cu final fericit - 12 ore în urmă
Auchan deschide un nou hipermarket cu prețuri care scad pe măsură ce pui în coș
Într-o perioadă în care prețurile cresc la orice colț de raft, Auchan vine cu o veste bună pentru bugetele tot mai încercate ale românilor. La Brașov s-a deschis primul hipermarket ATAC Hiper Discount by Auchan, un concept nou care încurajează economisirea printr-o strategie de prețuri flexibile, în funcție de cantitatea cumpărată.
Cu mesajul Jos cu prețurile!, retailerul lansează o politică de prețuri în cascadă, unde costul per produs scade dacă alegi un volum mai mare. Astfel, atât persoanele fizice, cât și cele juridice pot beneficia de reduceri semnificative, fără compromisuri în ceea ce privește diversitatea sau calitatea produselor.
Sunt disponibile 17.000 de produse – de la alimente proaspete și băuturi, până la cosmetice, produse de igienă și detergenți –pe o suprafață generoasă de 6.000 mp, în fosta locație Auchan Brașov Vest din Eliana Mall, cartierul Bartolomeu.
Clienții care folosesc cardurile de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan primesc oferte speciale, valabile pe o selecție extinsă de produse. Cu cât cumperi mai mult, cu atât plătești mai puțin – o formulă binevenită în vremuri în care orice economie contează.
În plus, pentru cei care iubesc senzațiile tari și reducerile mari, Auchan a lansat o inițiativă inedită, numită Comoara din cărucior. Clienții pot cumpăra un coș misterios cu produse nealimentare la un preț redus cu 65%, fără a ști dinainte ce se află în interior. O experiență surprinzătoare și amuzantă, cu beneficii clare pentru buzunar, spun reprezentanții Auchan.
Noul concept de magazin se alătură celor două hipermarketuri discount deja deschise la Timișoara și Ploiești, și face parte din strategia Auchan de a-și adapta rețeaua națională, formată din peste 430 de magazine. Pe când și în Baia Mare?
Vasile Petrovan