Locuri de muncă disponibile în Spaţiul Economic European - 14 minute în urmă
Salvamont Maramureș – sute de oameni salvați pe parcursul anului trecut - 56 minute în urmă
Un elev de la Liceul „Petru Rareș” din Târgu Lăpuș, locul I pe județ și calificare la etapa națională a Concursului de Matematică Aplicată „Adolf Haimovici” - 1 oră în urmă
Apel umanitar: David Pridea din Remetea Chioarului are nevoie de ajutor - 2 ore în urmă
Premierul descoperă o nouă localitate în Sălaj: „Meseșul” lui Ciolacu - 2 ore în urmă
Anunț privind atribuirea locurilor de parcare în orașul Târgu Lăpuș - 2 ore în urmă
Datele le-au fost furate, datoriile rămân pe numele lor - 3 ore în urmă
11 aprilie 1945 – Ziua în care lumea a privit în abis.Eliberarea lagărului Buchenwald - 3 ore în urmă
Când se preconizează că vor fi gata lucrările la podul peste Tisa - 13 ore în urmă
Victor Ponta și inundațiile salvatoare - 14 ore în urmă
Clienții TAROM nu trebuie să mai aștepte cu lunile după factură dacă își cumpără bilete online
TAROM a lansat serviciul de autofacturare, disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziționează bilete de pe site-ul companiei, potrivit unui comunicat remis Agerpres.
„Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi prin procedurile vechi practicate de companie putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea serviciului de autofacturare, disponibil online pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți”, spun reprezentanții companiei naționale de transport aerian.
Conform sursei citate, strategia de redresare a TAROM implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții.
Acum că facturi instant avem ne mai lipsesc doar niște zboruri de la Aeroportul Internațional Maramureș.