Victoria Darvai – prima interpretă profesionistă din nordul țării - 49 minute în urmă
Îndrăgitele artiste Suzana și Daciana Vlad au primit butonul de argint pentru numărul mare de abonați de Youtube - 4 ore în urmă
Prof. dr. Ioan Dorel Todea, despre Hollósy Simon și fondatorii „Școlii de Pictură Băimărene” - 7 ore în urmă
La Borșa: Schi nocturn gratuit pentru localnici și turiști - 7 ore în urmă
La Șuior se deschide oficial sezonul de schi - 8 ore în urmă
Voluntarii de la Crucea Roșie-Filiala Maramureș au adus bucurie de sărbători, în casele multor familii din mediul rural - 10 ore în urmă
Subvenții APIA pentru crescătorii de vaci de lapte, în anul 2025 - 11 ore în urmă
Îndrăgita crainică TV Sanda Țăranu împlinește 86 de ani - 12 ore în urmă
Obiceiuri, tradiții și superstiții de Sfântul Ioan Botezătorul - 12 ore în urmă
Praznicul Botezului Domnului la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 13 ore în urmă
24 septembrie, termenul limită de aplicare pentru sprijin financiar la participarea la târguri, expoziții și misiuni internaționale
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat a anunțat în 10 septembrie lansarea primei sesiuni a Programului de susţinere a internaţionalizării operatorilor economici români cu finanţare de la bugetul de stat. Prin acest program, se finanţează participări ale operatorilor economici români la târguri și expoziţii cu caracter internațional, organizate în afara țării, cu stand de prezentare a produselor/serviciilor, precum și participarea la misiuni economice.
Finanțarea se acordă operatorilor economici în sume fixe, de tip sprijin forfetar, astfel: 25.000 lei pentru participarea la târguri si expoziții internaționale • 10.000 lei pentru participarea la misiuni economice internaţionale.
Termenul de lansare a sesiunii de depunere a cererilor de înscriere a fost 17 septembrie, iar cel limită – 24 septembrie 2018, ora 10.00. Bugetul alocat prezentei sesiuni este de 7,8 milioane de lei.
Sectoarele economice sprijinite în cadrul prezentei scheme sunt: tehnologia informaţiei • sectorul alimentar • fabricarea mobilei • industria textilă • cercetare, inovare ştiinţifică şi medicală.
Potrivit grilei de evaluare, vor obține punctaj suplimentar firmele care au ales ca piețe țintă zone non-UE, cu prioritate Africa sau Asia, care dețin brand propriu și au un site într-o limbă de circulație internațională.
Mai multe detalii aici.