Acțiune de reciclare a brazilor de Crăciun, pentru locuitorii din Baia Mare - 11 ore în urmă
Lansarea cărții „Colenii și istorii personale în satile ardilene”, autor prof. Ioan Buciuman - 12 ore în urmă
Pârtia Olimpică Borșa va fi închisă joi și vineri din cauza condițiile meteo nefavorabile - 12 ore în urmă
Florica Pop din Asuaju de Sus a împlinit 100 de ani - 13 ore în urmă
152 de ani de la nașterea lui IULIU MANIU - 19 ore în urmă
Vineri seară, de vizionat spectacolul „Căsătoria”, după N.V. Gogol - în urmă
Teodor Perșa din Băiuț (1943-2006) – o viață pe note muzicale - în urmă
Turiști fericiți după o plimbare cu sania, trasă de iapa Karina - în urmă
A fost hramul de iarnă al Mănăstirii Scărișoara Nouă - în urmă
Aducere aminte: Cu Lenuș la săniuș pe derdeluș - în urmă
Trei superlative pe 2018
Videoclipurile ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), destinate relaxării, jocul video Fortnite şi o trupă de K-Pop, BTS, se numără printre fenomenele anului 2018 pe reţeaua de socializare Instagram, informează AFP, citată de Agerpres.
Potrivit datelor publicate joi, printre tendinţele apărute în acest an „se disting în special videoclipurile ASMR, cum ar fi cele în care este tăiat un săpun sau în care se manevrează zgomotos o pastă vâscoasă” – relevă AFP. Clipurile ASMR au drept scop inducerea unei stări de relaxare sau de… adormire, cu ajutorul unor stimuli vizuali şi/sau sonori.
Printre alte fenomene, jocul Fortnite a cunoscut, de asemenea, o creştere explozivă – utilizarea hashtag-ului #fortnite înregistrând cel mai rapid progres din lume pe Instagram.
În ceea ce priveşte sfera culturală, potrivit datelor Instagram, BTS, o trupă de băieţi din Coreea de Sud, cu milioane de admiratori din întreaga lume, dispune de cea mai mare comunitate de fani în rândul utilizatorilor acestei reţele de socializare.