Share
100 de reclamații/lună la  Protecția Consumatorilor

100 de reclamații/lună la Protecția Consumatorilor

Anul trecut, la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Maramureș au fost depuse 1.236 de reclamații, cu următoarea repartizare  pe domenii:

  • Produse și servicii nealimentare – 1.150;
  • Produse și servicii alimentare – 42;
  • Produse și servicii financiar-bancare – 44.

Potrivit unui raport al instituției, din totalul reclamațiilor înregistrate, 88 încă sunt în perioada de cercetare, iar 1.148 au fost soluționate astfel:

 


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.



3 Comentarii în această postare

  1. Vardai Tibor

    …Buna ziua.
    Cum se face o reclamatie la P.C.?
    Magazinul Supeco vinde si produse expirate si exista diferente de pret între raft si casa.!
    Chiar nu se pot lua masuri?
    Nimeni nu-i verifica???

    Răspunde
    • Reclamația O puteți depune personal la OPC Maramureș; o puteți trimite prin corespondență la adresa acestuia: Baia Mare, str. Dimitrie Cantemir nr. 4B, cod 430093; o puteți trimite la e-mail reclamatii.maramures@anpc.ro sau prin formularul on-line, pe care îl găsiți – cu toate detaliile, inclusiv condițiile necesare pentru ca reclamația să fie luată în seamă – la adresa http://www.anpc.gov.ro/articol/536/cum-se-depune-o-reclamatie

      Răspunde
    • botusan carmen

      buna ziya acum 5 minute am intrat in mafazinul Supeco din Suceava de linga Carreforr diream piibe la reducere .. intr un cis era akaturi 3 pungi cu avocado am solicitat aj sefei sa eticheteze si noroc ca am fost iute de mina ca a venit o angajata sa ia tot ca ea are dreptul mentionez ca sefa de magazin era de data. ,.. tot oersonalul snfajat e arogant nu ofera infirmatii si nu e orima sata cibd intimpin asa probleme va rog sa sa ua masuri ca noi pkatim si dirm calm si respect

      Răspunde

Lasă un comentariu