181 ani de la nașterea Reginei Elisabeta a României, poetă, eseistă și scriitoare - 2 ore în urmă
Amenzi mai mari, dar și noi drepturi pentru șoferi, în anul 2025 - 3 ore în urmă
Agentul de poliție rănit în accidentul de la Borșa are nevoie urgentă de sânge - 7 ore în urmă
Programul de vizitare a Memorialului Victimelor Comunismului și al Rezistenței de la Sighet, în aceste zile - 8 ore în urmă
Alocațiile de stat pentru copii vor crește de la 1 ianuarie 2025 - în urmă
Mulți turiști au ales să petreacă Crăciunul la pensiunile din Maramureș - în urmă
Programul ierarhilor maramureșeni, duminică, 29 decembrie - 1 zi în urmă
Se fac înscrieri la Raliul Zăpezii, aflat la cea de-a XV a ediție - 1 zi în urmă
Patinoarul, distracția copiilor aflați în vacanță - 1 zi în urmă
Florian Mătăsaru, dirijorul Fanfarei Municipale, împlinește astăzi o frumoasă vârstă - 1 zi în urmă
După accident: a parcurs sute de km în două țări cu o mașină cârpită cu scotch, având și parbrizul ”pânză de păianjen” (VIDEO și GALERIE FOTO))
Săptămâna trecută, un român conducea o autoutilitară Mercedes pe autostrada maghiară M7. La aproape 65 km de Budapesta, lângă Székesfehérvár, șoferul a pierdut controlul volanului, mașina a lovit parapeții de pe marginea drumului și s-a răsturnat pe o parte. O persoană a fost rănită, iar mașina a fost serios variată, dar fără a-i fi afectat motorul.
Pompierii care au intervenit pe M7 au repus microbuzul pe roți și au dus autovehiculul într-o parcare apropiată. Aici, cel care conducea mașina (cu numărul de înmatriculare BZ-03-MGD) a văzut că motorul funcționează, așa că și-a cârpit caroseria cu cartoane lipite cu bandă adezivă și consolidând-o cu niște chingi. Așa a condus-o 270 de km până la frontiera cu România, chiar dacă parbrizul era pânză de păianjen, lipseau ușile din spate și nu funcționau luminile de frână.
La graniță a urcat autovehiculul pe o platformă și a trecut legal în România.Polițiștii de frontieră au verificat actele buzoianului, constatând că acesta declarase accidentul în Ungaria, deci totul era în regulă. Trebuie precizat că la frontiera română-maghiară există mai multe persoane care ajută cu platforme auto astfel de șoferi aflați la ananghie. Ei doar trec frontiera, descarcă vehiculul avariat și se întorc înapoi în Ungaria.
După trecerea frontierei, autoutilitara a fost coborâtă de pe platformă și buzoianul a trecut la volan, îndreptându-se spre casăm mașina consolidată cu scotch fiind vazută circulând și pe drumurile din România. Și a scutit cheltuielile presupuse de aducerea pe platformă a mașinii accidentate.