Se pun în vânzare online biletele pentru meciul ”tricolorilor” cu Austria - 2 ore în urmă
Coșmar pe stadion: Copii bătuți și amenințați cu moartea după derby-ul clujean - 3 ore în urmă
S-a stins Val Kilmer, actorul cu roluri memorabile în ”Top Gun”, ”The Doors” și ”Batman Forever” - 6 ore în urmă
Cinci minore românce, Jean-Claude Van Damme și un scandal care cutremură lumea filmului - 6 ore în urmă
Peste 45 de premii și mențiuni obținute de elevii de la „Lucaciu” la concursurile și olimpiadele de limba română - 7 ore în urmă
Tinerii din Dumbrăvița, coordonați de pr. Bogdan Ciocotișan, au participat la masa rotundă cu tema „Istorie, identitate și cultură locală în Parohia Ortodoxă Dumbrăvița în ultimii 100 de ani” - 7 ore în urmă
Șase elevi de la „Șincai” s-au calificat la Olimpiada Națională de Chimie - 7 ore în urmă
Numeroși elevi de la Colegiul de Arte Baia Mare vor participa la faza finală a Olimpiadei Naționale de Arte Vizuale, Arhitectură, Design și Istoria Artelor - 7 ore în urmă
Maramureșean prins conducând sub influența alcoolului și fără permis o mașină cu numere false - 9 ore în urmă
Deepfake – o amenințare digitală greu de detectat, avertizează Directoratul de Securitate Cibernetică - 10 ore în urmă
Atenționare: Fraudele online vizează clienții Kaufland
Kaufland România a emis un avertisment pentru consumatori cu privire la o nouă metodă de înșelătorie online, care implică reclame și concursuri false ce se folosesc de numele brandului pentru a atrage utilizatorii. Compania subliniază că aceste campanii frauduloase sunt promovate pe rețelele de socializare și îndeamnă clienții să fie extrem de vigilenți, să verifice cu atenție sursa oricăror informații legate de oferte sau concursuri. Kaufland atrage atenția asupra riscurilor de fraudă online, care vizează nu doar colectarea de date personale, ci și furtul de bani, motiv pentru care este esențial ca toate ofertele și promoțiile să fie accesate doar prin canalele oficiale ale companiei.
Compania face un apel către consumatori să nu divulge informații personale pe platforme nesigure și să evite linkurile care promovează oferte sau concursuri din surse neoficiale. În contextul în care fraudele online sunt tot mai frecvente și mai sofisticate, Kaufland își propune să protejeze clienții și să le ofere informații sigure și actualizate, garantând transparență și securitate în mediul digital. Toate concursurile și promoțiile legate de Kaufland pot fi găsite exclusiv pe site-ul oficial (kaufland.ro) și pe conturile verificate de pe rețelele de socializare.
Vasile Petrovan