Marginalii la volumul Marian Ilea: «Vremuri îmbârligate». Antologie de proză - 21 minute în urmă
Creștere îngrijorătoare a cazurilor de rujeolă în Maramureș – cei mai vulnerabili sunt bebelușii și copiii mici - 2 ore în urmă
Lansarea cărții „Umbre pe oglinda lumii” și vernisajul expoziției „Dialog Floral” ale autoarei Florica Bud vor avea loc în curând - 3 ore în urmă
Informații privind activitatea de pescuit recreativ/sportiv în zona de frontieră - 5 ore în urmă
Astăzi se împlinesc 68 de ani de la trecerea în neființă a sculptorului român Constantin Brâncuși - 6 ore în urmă
Annalisa Contu, coordonator EU Project al Asociației ASSOC, va participa la conferința Planet Youth din Reykjavik - 7 ore în urmă
Capitalele europene, scena unor proteste istorice - 7 ore în urmă
Dublu eveniment în Baia Mare: conferința „Suflet de munte – Viața unui om care a îndrăznit să viseze” și lansarea cărții „Cartea înălțimilor” - 8 ore în urmă
Nu ai asigurare? Poți beneficia totuși de tratament gratuit - 8 ore în urmă
Modificări în impozitarea pensiilor speciale: Ce trebuie să știi? - 8 ore în urmă
Casa Judeţeană de Pensii Maramureş, anunț pentru cei care dețin cont în portalul CNPP
În atenția persoanelor care dețin cont în Portalul CNPP și care doresc transmiterea în format electronic a documentului de informare cu privire la plata drepturilor care se achită prin intermediul caselor teritoriale de pensii.
Casa Judeţeană de Pensii Maramureş anunţă că aplicația care permite transmiterea documentului de informare în format electronic a devenit funcțională.
Procedura prevede utilizarea unei cereri tip care se descarcă, se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se transmite prin Portal, accesând secțiunea „Depunere cereri și documente”.
Pentru a vă facilita acest demers, redăm mai jos pașii pe care trebuie să îi urmați.
Pentru transmiterea documentului de informare prin funcționalitatea care a fost dezvoltată în PORTAL, cererea va fi adaugată în PORTAL numai prin contul personal al beneficiarului, astfel:
• Se accesează contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă;
• Se accesează secțiunea „Completare formulare” – „Depuneri cereri si documente” – „Pensii” – „Document de informare”;
• Se selectează „Transmiterea documentului de informare online” și se completează câmpurile obligatorii din fereastra „Depunere documente”;
• Anumite informații legate de datele de identificare sunt preluate în mod automat, dar există și posibiltatea ca acestea să fie modificate de solicitant;
• Numerele de dosar de pensie și de alte drepturi/indemnizații se preiau în mod automat din sistem;
• Documentul Cerere pentru transmiterea documentului de informare online trebuie încărcat. Acesta poate fi downloadat prin click pe Descarcă aici din fereastra Fișiere de încărcat. După descărcare, cererea tip se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se încarcă prin click pe butonul Alege fișier;
• Se completează codul CAPTCHA din chenarul verde, apoi click pe butonul Salvează și trimite;
• Se afișează mesajul: Cererea a fost transmisă cu succes către CNPP. Mesajul indică faptul că cererea a ajuns, în vederea prelucrării, la casa teritorială de pensii care a fost selectată de pensionar la momentul completării electronice.
• Beneficiarul va primi de la PORTAL@CNPP.RO un e-mail de informare cu numărul de înregistrare alocat din PORTAL.
• Beneficiarul va primi un alt e-mail de la PORTAL@CNPP.RO, de înregistrare a cererii în cadrul sistemului CNPP – număr alocat din Registratura casei teritoriale de pensii unde s-a depus cererea;
• În secțiunea Cererile mele pot fi vizualizate detalii legate de cererea depusă;
• Beneficiarul va primi un e-mail de informare după aprobarea cererii în cadrul sistemului CNPP
Accesarea documentului de informare online:
Exista două posibilităti de accesare a documentului de informare de către solicitant
• Documentul de informare poate fi accesat prin PORTAL, din contul utilizatorului: „Datele mele din sistemul public de pensii” -> „Document informare plata pensie”;
• Documentul de informare poate fi accesat din e-mail-ul solicitantului unde se va transmite o informare ce conține linkul către documentul generat.
Accesarea documentului de informare generat în PORTAL se poate efectua doar in situația în care pe dispozitivul utilizat de solicitant, acesta din urma este logat in contul de PORTAL sau a salvat anterior datele de logare la PORTALUL CNPP.
În caz contrar, va apare un mesaj de tipul: Raportul solicitat nu există.
În această situație se va proceda astfel:
• Se accesesază contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă;
• Se accesează: „Datele mele din sistemul public de Pensii” – „Document informare plată pensie”;
Verificarea autenticității documentului de informare:
Pentru verificarea autenticității documentului de informare de către instituții/societăți/autorități publice, pe PORTAL a fost creată secțiunea „Contact – Verificare document de informare”.
Verificarea se poate face astfel:
• Prin introducerea identificatorului unic existent pe documentul de informare;
• Prin scanarea codului QR existent pe documentul de informare, ceea ce presupune folosirea unei aplicații de citire a codului QR.