Ungaria susține crâșmele din satele mici printr-un nou program de finanțare - 2 ore în urmă
Casa din Piața Gorki – proză de Marian Ilea (V) - 2 ore în urmă
Unde liturghisesc ierarhii în această duminică - 2 ore în urmă
Mărțișorul românesc a ajuns în Coreea de Sud - 3 ore în urmă
Construcțiile viitorului” – O șansă unică pentru liceenii din Maramureș - 4 ore în urmă
„Nuanțe de Primăvară”: Elevii Școlii Populare de Artă Baia Mare vă invită la spectacol - 4 ore în urmă
Muzeul Tarnița din Băița se va deschide în curând - 5 ore în urmă
Ministerul Educației a avizat structura anului școlar 2025-2026 - 5 ore în urmă
Micii artiști din cadrul Palatului Copiilor Baia Mare au marcat finalul iernii printr-o expoziție vernisată la VIVO! Baia Mare - 5 ore în urmă
Președintele ANPC, Cristian Popescu Piedone, la Baia Mare - 6 ore în urmă
Din septembrie programul de lucru cu publicul la serviciul de pașapoarte a revenit la normal
Programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș revine la programul inițial: în zile de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30 și 16.30, iar joi, între orele 8.30 și 18.30. Programul de lucru cu publicul la punctele de lucru mobile din municipiul Sighetu Marmației și orașul Borșa va rămâne neschimbat, în ziua de luni, respectiv de joi.
” În perioada 27 iulie – 31 august programul de lucru al serviciului a fost prelungit, având în vedere că pe perioada vacanței de vară, maramureșenii care lucrează în străinătate au revenit acasă și au depus cereri pentru obținerea documentelor de călătorie. Județul nostru a beneficiat de suplimentarea unei stații și deschiderea unui ghișeu pentru programul cu publicul. La Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș au fost depuse în lunile iulie și august peste 8300 solicitări pentru obținerea pașaportului (față de peste 6500 cereri depuse în aceeași perioadă a anului trecut). S-au eliberat cetățenilor peste 1200 pașapoarte simple temporare și peste 5500 pașapoarte simple electronice” – a spus subprefectul Alexandru Cosma.
Achitarea taxelor aferente pentru eliberarea documentului de călătorie se efectuează la ghișeele de la finanțe, respectiv unitățile CEC Bank. De asemenea, programările electronice pentru depunerea cererilor se realizează pe platforma națională www.epasapoarte.ro