În Borșa a început a doua ediție a cursului „Comportamente responsabile în situații de urgență și reziliență la dezastre” - 48 minute în urmă
CJRAE Maramureș – un model de succes în sprijinul educației - 1 oră în urmă
Cântărețul Glad Condor organizează un concert în Baia Mare - 1 oră în urmă
Casa din Piața Gorki – proză de Marian Ilea (VII) - 2 ore în urmă
Educație la muzeu – proiect interactiv pentru tinerii artiști - 3 ore în urmă
Rezultate impresionante obținute de un elev al Școlii Gimnaziale „Dimitrie Cantemir” la Olimpiada Națională de Fizică - 4 ore în urmă
Sportivii echipei CS Stiinta Electro Sistem Baia Mare au participat la un stagiu de pregătire în Slovenia - 5 ore în urmă
Polițiștii maramureșeni percheziționează în Prahova - 5 ore în urmă
Proiectele Episcopiei Maramureșului prind contur - 5 ore în urmă
Lucrări de reparații pe drumurile din Sighetu Marmației - 6 ore în urmă
ITM Maramureș vine cu precizări privind formalitățile de angajare
Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) Maramureş vine cu câteva informații pentru angajatori, pentru o colaborare mai eficientă şi scurtarea timpului de realizare a formalităţilor de angajare. După realizarea primei angajări, care se materializează prin depunerea primului Revisal pe un suport electronic la sediul instituţiei, angajatorii pot solicita eliberarea parolei de transmitere on-line al Revisalului. Actele pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte pentru obţinerea respectivei parole sunt:
- solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei;
- împuternicire semnată de angajator, în cazul în care persoana care solicită obţinerea parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului;
- copie a certificatului de înregistrare la registrul comerţului;
- copia actului de identitate al persoanei împuternicite.
“Reamintim angajatorilor care în activitatea lor utilizează zilieri că registrul de evidenţă a zilierilor se transmite în format electronic din luna ianuarie 2019. Modelul registrului electronic de evidenţă a zilierilor poate fi procurat de la sediul instituţiei noastre – biroul evidenţă zilieri – sau de pe site-ul instituţiei parcurgând următorii pași: informaţii publice – formulare tip – formulare relaţii de muncă – zilieri formulare – fişier model registru electronic al zilierilor pentru depunere la ITM. Transmiterea registrului electronic creează un istoric al zilierului, urmând ca după apariţia aplicaţiei obligatorii (din luna decembrie 2019) transferul datelor să fie mult mai uşor şi eficient”, precizează Dragoș Năcuță, inspector șef al ITM Maramureș.