Felicitări pentru comunitatea sigheteană! Un pas mare spre o viață mai bună - 8 ore în urmă
Rezultate extraordinare obținute de Insieme Music School Baia Mare la Festivalul Internațional de Muzică Ușoară și Populară „Starul de mâine” - 9 ore în urmă
Emoționant: Artistul Deți Iuga a lansat priceasna „O, Iisuse să ne spui” (VIDEO) - 9 ore în urmă
Credințe populare de Alexie, patronul viețuitoarelor care hibernează sub pământ, în scorburi, sub scoarța copacilor, sub pietre sau în ape - 9 ore în urmă
Maricel. Pur și simplu - 10 ore în urmă
„Pentru Tine, Doamne!”: În Duminica Floriilor, un frumos concert de pricesne va avea loc în Lăpuș - 10 ore în urmă
Solomon Marcus Rad de la Liceul Teoretic ,,Bogdan-Vodă” Vișeu de Sus s-a calificat la faza națională a Olimpiadei de Matematică - 10 ore în urmă
Centrul Althera din Maramureș, unic în România; Oferă terapie integrată pentru copii cu nevoi speciale - 10 ore în urmă
Programul liturgic al ierarhilor în a treia săptămână din Postul Mare – a Sfintei Cruci - 10 ore în urmă
Propunere legislativă: Limitarea cheltuielilor lunare la jocurile de noroc pentru prevenirea dependenței - 12 ore în urmă
ITM Maramureș vine cu precizări privind formalitățile de angajare
Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) Maramureş vine cu câteva informații pentru angajatori, pentru o colaborare mai eficientă şi scurtarea timpului de realizare a formalităţilor de angajare. După realizarea primei angajări, care se materializează prin depunerea primului Revisal pe un suport electronic la sediul instituţiei, angajatorii pot solicita eliberarea parolei de transmitere on-line al Revisalului. Actele pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte pentru obţinerea respectivei parole sunt:
- solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei;
- împuternicire semnată de angajator, în cazul în care persoana care solicită obţinerea parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului;
- copie a certificatului de înregistrare la registrul comerţului;
- copia actului de identitate al persoanei împuternicite.
“Reamintim angajatorilor care în activitatea lor utilizează zilieri că registrul de evidenţă a zilierilor se transmite în format electronic din luna ianuarie 2019. Modelul registrului electronic de evidenţă a zilierilor poate fi procurat de la sediul instituţiei noastre – biroul evidenţă zilieri – sau de pe site-ul instituţiei parcurgând următorii pași: informaţii publice – formulare tip – formulare relaţii de muncă – zilieri formulare – fişier model registru electronic al zilierilor pentru depunere la ITM. Transmiterea registrului electronic creează un istoric al zilierului, urmând ca după apariţia aplicaţiei obligatorii (din luna decembrie 2019) transferul datelor să fie mult mai uşor şi eficient”, precizează Dragoș Năcuță, inspector șef al ITM Maramureș.