Rețea de fraudă cu polițe RCA, destructurată la Baia Mare - 1 oră în urmă
Povestea covorului maramureșean de Botiza, aflat în patrimoniul Muzeului de Etnografie și Artă Populară Maramureș - 2 ore în urmă
Elev de la Școala Gimnazială „Lucian Blaga” Baia Mare, calificat la Olimpiada Națională de Fizică - 3 ore în urmă
Meșterul popular Viorica Pop i-a învățat pe copiii din Târgu Lăpuș să confecționeze ciucuri - 3 ore în urmă
Meci de foc în Cupa României: CS Minaur Baia Mare – CSM Constanța - 4 ore în urmă
Cantus Mundi: Peste 3.500 de copii din Maramureș vor marca sâmbătă Ora Pământului - 4 ore în urmă
În Seini se lansează albumului memorial Béla Bay - 5 ore în urmă
Elevii sunt invitați să se înscrie la Concursul de creație literară „Talente sighetene” - 7 ore în urmă
Creații ale unor artiști ai Școlii băimărene, la licitație | galerie foto - 7 ore în urmă
Să vezi și să nu crezi: Droguri și bani dispăruți la Mănăstirea Măriuș! - 8 ore în urmă
Măsuri speciale legate de coronavirus la Tribunalul Maramureș
La nivelul Tribunalului Maramureș, a fost implementat, azi, 2 martie, prin Ordinul de Serviciu nr. 5/02.03.2020 emis de preşedintele instanţei, Planul de măsuri în vederea prevenirii şi limitării efectelor epidemiei determinate de infectarea cu COVID-19.
Pe lângă măsurile interne de ordin administrativ, s-au dispus măsuri de reducere a programului de lucru cu publicul şi de emitere a unor recomandări privind accesul persoanelor străine în sediile Tribunalului Maramureş.
Astfel, pogramul de lucru cu publicul al Compartimentului arhivă-registratură s-a redus la două ore, acesta urmând a funcţiona de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-10.00. În plus, arhiva va fi închisă în zilele de vineri din a doua şi a patra săptămână din lună.
Totodată, se recomandă justiţiabililor/apărătorilor care s-au deplasat în zonele în care au fost identificate cazuri de îmbolnăvire să evite prezenţa în instanţă şi să aducă în scris la cunoştinţa Tribunalului Maramureş această împrejurare. Justiţiabililor/apărătorilor li se recomandă comunicarea actelor de procedură în scris (poştă, fax, e-mail);
Tot lor li se recomandă să studieze cauzele prin intermediul aplicaţiei Info Dosar a Curţii de Apel Cluj şi a codului de acces electronic generat pentru fiecare dosar în parte. Foarte importantă este și respectarea regulilor minime de igienă stabilite şi afişate în locuri vizibile.