Părintele Alexandru-Iftene Abrihan din parohia greco-catolică Remeți pe Someș a sărbătorit 11 ani de la hirotonia sa ca preot - 13 minute în urmă
Eleve din cadrul Școlii de Artă Sighet au obținut premii deosebite la Festivalul Internațional de muzică ușoară și populară “Starul de mâine” - 23 minute în urmă
Două sportive din cadrul Clubului Sportiv Seini, calificate la Campionatul Național de înot din această vară - 2 ore în urmă
Memorandistul Teodor Mihali, evocat la Boiu Mare într-un eveniment aniversar - 2 ore în urmă
Consultare publică la Seini pentru stabilirea direcțiilor de dezvoltare ale orașului - 2 ore în urmă
Dezbatere captivantă la Muzeul Județean de Istorie și Arheologie Maramureș: „Utopie vs. Distopie” - 2 ore în urmă
Tânăra din Baia Mare, Alexandra Tincu a participat la două olimpiade luna aceasta - 16 ore în urmă
Marginalii la volumul Marian Ilea: «Vremuri îmbârligate». Antologie de proză - 17 ore în urmă
Creștere îngrijorătoare a cazurilor de rujeolă în Maramureș – cei mai vulnerabili sunt bebelușii și copiii mici - 19 ore în urmă
Lansarea cărții „Umbre pe oglinda lumii” și vernisajul expoziției „Dialog Floral” ale autoarei Florica Bud vor avea loc în curând - în urmă
Recomandări de la ANPC pentru pasagerii nemulțumiți de serviciile companiilor aeriene
Pasagerii curselor aeriene care nu au fost mulţumiţi pot depune reclamaţii la operatorul aerian şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), potrivit unei informări postate pe site-ul autorităţii – relatează Agerpres.
„Dacă un pasager apreciază că i-au fost încălcate drepturile prevăzute în Regulament, recomandăm să adreseze mai întâi o reclamaţie companiei aeriene în cauză. În cazul în care nu este mulţumit de răspunsul primit sau nu a primit niciun răspuns, să depună o reclamaţie la ANPC (dacă incidentul a avut loc pe teritoriul României) sau la organismul naţional competent din ţara în care a avut loc incidentul (completarea formularului de reclamaţie în limba engleză)”, spun reprezentanţii ANPC.
Dacă reclamaţia se referă la un incident care nu a avut loc pe teritoriul României, dar pasagerul preferă (de exemplu, din motive lingvistice sau din alte motive) să depună reclamaţia la ANPC, autoritatea o poate transmite organismului competent, se mai arată în informarea ANPC.
Regulamentul se aplică atunci când are loc unul dintre incidente: refuz la îmbarcare, anulare zbor, întârziere prelungită, declasare, neinformare pasageri.
Regulamentul se aplică în cazul zborurilor care pleacă de pe un aeroport situat pe teritoriul unui stat membru sau care pleacă de pe un aeroport situat într-un stat care nu este membru al UE spre un aeroport comunitar, iar zborurile sunt efectuate de transportatori UE. Reclamaţiile se depun obligatoriu în scris, precizează instituţia.