Informații privind activitatea de pescuit recreativ/sportiv în zona de frontieră - 16 minute în urmă
Astăzi se împlinesc 68 de ani de la trecerea în neființă a sculptorului român Constantin Brâncuși - 1 oră în urmă
Annalisa Contu, coordonator EU Project al Asociației ASSOC, va participa la conferința Planet Youth din Reykjavik - 2 ore în urmă
Capitalele europene, scena unor proteste istorice - 2 ore în urmă
Dublu eveniment în Baia Mare: conferința „Suflet de munte – Viața unui om care a îndrăznit să viseze” și lansarea cărții „Cartea înălțimilor” - 3 ore în urmă
Nu ai asigurare? Poți beneficia totuși de tratament gratuit - 4 ore în urmă
Modificări în impozitarea pensiilor speciale: Ce trebuie să știi? - 4 ore în urmă
Drapelul României în mijlocul protestelor din Belgrad: „Ne-am inspirat de la voi!” - 4 ore în urmă
Liceul Tehnologic Forestier din Sighetu Marmației, campion municipal la fotbal U16 - 4 ore în urmă
Piesa de teatru „Amintiri din copilărie” va avea loc luna aceasta - 4 ore în urmă
Recomandări de la ANPC pentru pasagerii nemulțumiți de serviciile companiilor aeriene
Pasagerii curselor aeriene care nu au fost mulţumiţi pot depune reclamaţii la operatorul aerian şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), potrivit unei informări postate pe site-ul autorităţii – relatează Agerpres.
„Dacă un pasager apreciază că i-au fost încălcate drepturile prevăzute în Regulament, recomandăm să adreseze mai întâi o reclamaţie companiei aeriene în cauză. În cazul în care nu este mulţumit de răspunsul primit sau nu a primit niciun răspuns, să depună o reclamaţie la ANPC (dacă incidentul a avut loc pe teritoriul României) sau la organismul naţional competent din ţara în care a avut loc incidentul (completarea formularului de reclamaţie în limba engleză)”, spun reprezentanţii ANPC.
Dacă reclamaţia se referă la un incident care nu a avut loc pe teritoriul României, dar pasagerul preferă (de exemplu, din motive lingvistice sau din alte motive) să depună reclamaţia la ANPC, autoritatea o poate transmite organismului competent, se mai arată în informarea ANPC.
Regulamentul se aplică atunci când are loc unul dintre incidente: refuz la îmbarcare, anulare zbor, întârziere prelungită, declasare, neinformare pasageri.
Regulamentul se aplică în cazul zborurilor care pleacă de pe un aeroport situat pe teritoriul unui stat membru sau care pleacă de pe un aeroport situat într-un stat care nu este membru al UE spre un aeroport comunitar, iar zborurile sunt efectuate de transportatori UE. Reclamaţiile se depun obligatoriu în scris, precizează instituţia.