O nouă întâlnire a Clubului de carte de la Cărturești Baia Mare - 2 ore în urmă
Polițistele Secției 3 Poliție Rurală Fărcașa reușesc să gestioneze cu succes fiecare situație - 3 ore în urmă
Vișeuanca Anuța Pop le-a vorbit copiilor români din Marsilia despre Mărțișor, realizând alături de ei frumoasele simboluri ale primăverii - 3 ore în urmă
În Fărcașa s-a organizat un spectacol dedicat doamnelor și domnișoarelor - 3 ore în urmă
8 Martie la Muzeul Județean de Istorie și Arheologie Maramureș - 3 ore în urmă
Alexander Graham Bell: Inventatorul telefonului - 3 ore în urmă
BNR marchează 375 de ani de la nașterea Sfântului Antim Ivireanul cu o monedă din aur - 4 ore în urmă
Gala Premiilor Oscar 2025 - 5 ore în urmă
40 de lucaciști au luat parte la proiectul educațional interdisciplinar „Descoperă magia Dunării: De la Budapesta la Viena!” - 6 ore în urmă
Programul liturgic al ierarhilor în prima săptămână a Postului Mare - 6 ore în urmă
Posibilă linie directă de autobuz între cartierul Săsar și intrarea dinspre vest în Baia Mare
O nouă linie de autobuz, nr. 20, ar putea fi înființată în Baia Mare, în viitorul foarte apropiat.
Pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Local de vineri, 26 ianuarie, va fi supus dezbaterii un proiect în acest sens.
În forma actuală a proiectului, linia 20 ar urma să circule pe traseul Auchan – cartierul Săsar, parcursul fiind de 35 minute. Primul autobuz ar porni la ora 05,00, iar ultimul la ora 22,00.
Noua linie 20 deservită de URBIS va circula pe următorul traseu: Dus: Auchan – Maralibris – Carrefour – Dorna – Semiluna 1 – Meda 1 – Vivo 2 – Albina 2 – Universitate 2 – E-on Gaz 2 (Iuliu Maniu) – E-on Gaz 1; Întors: E-on Gaz 1 – I.L. Caragiale – Spital TBC – Universitate – Vivo 1 – Meda 2 – Semiluna 2 – Autogara – Crenguța 2 – Dedeman – Petrom 1 – Auchan.
Este știut fiind faptul că actuala configurație a liniilor de autobuz lasă cel mai mare cartier băimărean pe dinafară. Ca atare, de-a lungul timpului, mai mulți cetățeni din Baia Mare, cu precădere cei din cartierul Săsar au atras atenția autorităților că nu există conexiune directă între domiciliile lor și poarta feroviară a municipiului, respectiv spațiile comerciale de la intrarea în oraș dinspre Cluj. Mai mult, sunt tot mai multe voci care reclamă faptul că liniile actuale sunt învechite și că ar trebui regândite de autorități.
C.Ț.