Casiana Bordea din Bogdan Vodă a obținut premiul I la Festivalul-Concurs Interjudețean „Cap de primăvară, talente din școală” - 7 ore în urmă
S-a pus piatra de temelie pentru noua biserică din Groși - 7 ore în urmă
„De Dragobete”, spectacol folcloric la Centrul Cultural din Sighetu Marmației - 10 ore în urmă
Maramureșul a cucerit publicul la Târgul de Turism al României – ediția de primăvară - 10 ore în urmă
Voleibalistele de la CS Marta revin pe teren - 11 ore în urmă
Sport și competiție în Fărcașa: „Comuniada” și-a desemnat câștigătorii - 11 ore în urmă
Borcutul Trestia, un izvor valoros, aflat la doar câțiva kilometri de Baia Mare - 11 ore în urmă
Radu Jude premiat la Berlinală cu Ursul de Argint, pentru cel mai bun scenariu - 11 ore în urmă
Dicționarul Centrului Artistic Baia Mare. Artiștii Școlii Hollósy (XIX) - 13 ore în urmă
Noi oportunități pentru unitățile de creștere și procesare a cărnii de pasăre - 14 ore în urmă
Activitățile preventive la unitățile de învățământ continuă
Jandarmeria Maramureș continuă seria activităților preventiv-educative în școlile din județul nostru. În acest sens joi, 18 mai, jandarmii maramureșeni au fost prezenți la Liceul Teoretic „Emil Racoviță”, la Liceul cu Program Sportiv din Baia Mare și la Școala Gimnazială „Gheorghe Lupan” Groși.
Jandarmii le-au vorbit elevilor despre importanța adoptării unor comportamente civice, prosociale, atât în cadrul școlii, cât și în afara acesteia. Oamenii legii au subliniat necesitatea manifestării respectului reciproc pentru o conviețuire armonioasă, evitarea actelor de violență și demonstrarea spiritului civic în comunitate.
De asemenea, aceștia au făcut o trecere în revistă a faptelor cu caracter antisocial care se pot produce în școli sau în proximitatea acestora, prezentând totodată și sancțiunile care derivă din producerea lor. S-au punctat și aspecte legate de regimul răspunderii juridice a minorilor, vârsta de la care aceștia devin răspunzători pentru faptele lor, precum și sancțiunile ce le pot fi aplicate.
Activitățile derulate au avut rolul de a preveni comportamentele de risc în rândul adolescenților printr-o informare corectă a acestora și prin evidențierea consecințelor negative care pot apărea în cazul producerii unor astfel de comportamente.