Share
Aeroportul băimărean caută cinci directori, printr-o procedură complexă care durează  vreo patru luni

Aeroportul băimărean caută cinci directori, printr-o procedură complexă care durează vreo patru luni

Organigrama unui aeroport impune anumite funcții de directori, aflați în subordinea directorului general. E vorba de director operațional, director de mentenanță (tehnicul de pe vremuri; o funcție obligatorie, impusă de regulamentele europene), directorul de siguranță și directorul economic. Consiliile de Administrație (CA) pot propune/inventa și alte funcții de director, în funcție de interesele conjuncturale. În conformitate cu regulamentul de organizare aprobat de Consiliul Județean, CA de la aeroportul băimărean a propus și funcția de director marketing și relații publice (post nou, neocupat, spre deosebire de celelalte funcții, care sunt girate de directori interimari).

S-a și demarat procedura de găsire a acestor directori.  ”Anunțul privind selecția pentru posturile de director – mentenanță, operațional, economic, siguranță și marketing și relații publice” – a fost lansat într-o zi revoluționară (21 decembrie), iar candidaturile se depun până în 23 ianuarie. Cerințele acestor posturi și detaliile de concurs le afli AICI. Procedura de selecție e una complexă, care nu prea lasă loc ”dedicațiilor” pentru post (așa cum, din păcate, se mai întâmplă la  instituții bugetare), dovadă că se  întinde până în  mai. când vor fi numiți directorii.  De altfel, în domeniul aeronautic al transportului de persoane nu prea încape loc de incompetență, căci riscurile sunt inacceptabile.  Ca atare, cei care îndeplinesc condițiile merită să se înscrie la concurs, ca să fie selectați cei mai buni.

Poftiți cu încredere la concurs

În 13 mai sunt numiți directorii, iar din 15 mai, când se încheie contractele cu ei, Aeroportul Internațional ”Maramureșul” va avea șase directori (directorul general și cei cinci selectați). Dacă ar fi să glumim (momentan, amar), ar fi câte trei directori de fiecare cursă existentă în acest moment (cele două de București). Dar în mai poate că vom avea și curse externe de linie, după ce  operatorii aerieni vor fi fiind atrași de garnitura serioasă de directori proaspăt selectați și instalați sau de demersurile suplimentare pe care le face cel instalat în noul post de director de marketing și relații publice. Un post în care nu se cer mai deloc cunoștințe aeronautice, ci – în mod evident – de marketing. Condițiile de concurs arată că e un post accesibil pentru performerii în domeniu. În plus, la niciunul dintre posturile director nu există restricții de domiciliu, putând participa oricine are ”cetățenia română, cetățenia altor state membre ale UE sau a statelor aparținând SEE”.

Pentru  bunul viitor al aeroportului băimărean, cu cât concurența e mai mare, cu atât crește șansa de a avea directori competenți și eficienți. Poftiți la concurs!


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.



3 Comentarii în această postare

  1. Pai sa fie numiti profesionistii din viata publica precum: Adi Rusu – specialist de valoare internationala in marketing si relatii publice ca DIRECTOR MARKETING, Romeo Dobocan – specialist in toate domeniile cu DIRECTOR OPERATIONAL (va avea consilieri USR), Vasile Barbul – inginer super specialist in domeniu ca DIRECTOR TEHNIC iar la economic Liviu Bala – motivele se cunosc.
    Hai noroc!

    Răspunde
  2. :))))) Bravo Stefan!!! M-am amuzat copios. Si o mică sugestie…Ciprian Dragoș nu ar avea loc pe acolo ? Că și el știe multe…

    Răspunde
  3. o gramada de directori, ca la compania vital, asteptam si rudele inflacaratilor nostri conducatori, pusi in functii de directori adjumcti, secretare , etc.

    Răspunde

Lasă un comentariu