Artistul Ionuț Uivaroși din Urmeniș, invitat în cadrul unui concert de pricesne în Austria - 10 ore în urmă
Joc de Lăsatul Secului în Rogoz: „Păstrăm cu drag acest obicei din bătrâni, care adună laolaltă fete și feciori, tineri și bătrâni, iubitori de tradiție” - 12 ore în urmă
Vizită oficială a Ambasadorului Japoniei în România la Sighetu Marmației - 12 ore în urmă
Biserica ortodoxă din Săbișa are un nou paroh - 13 ore în urmă
Lupta pentru protejarea agriculturii: fermierii cer măsuri urgente - 13 ore în urmă
Elevi de la Colegiul „Dragoș Vodă” din Sighetu Marmației, calificați la Concursul Național de Chimie „Lazăr Edeleanu” - 14 ore în urmă
Miculaiciuc Andrei, în vizorul ANI pentru fals în declarații - 14 ore în urmă
Perechea David Soponar și Izabella Bartha de la DanceLight Studio Baia Mare, în Lotul Național al României - 14 ore în urmă
Adunare și sărbătoare în comunitatea armeană din Baia Mare - 14 ore în urmă
Ziua Mondială a Scriitorilor, marcată la Filiala „Nicolae Iorga” a Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” - 16 ore în urmă
Anunț oficial: Care sunt cele mai utilizate emoji-uri de pe Facebook în România, pe grupe de vârstă. Va exista o funcţie nouă pe Messenger!
Cu ocazia Zilei Mondiale a Emoji-urilor (17 iulie), Facebook anunţă care sunt cele mai populare emoji-uri folosite pe platformă în România şi lansează o nouă funcţie pentru Messenger.
Noua funcţie se numeşte Soundmojis şi le permite utilizatorilor să trimită clipuri vocale scurte în chatul Messenger, notează paginademedia.ro.
Oamenii vor putea alege dintr-o bibliotecă de opţiuni, care variază de la efecte sonore (greieri, aplauze, sunet de tobe şi râsuri malefice) până la clipuri ale unor melodii celebre. Fiecare sunet este trimis ca un emoji (fără cuvinte). Facebook lansează şi o „bibliotecă” de emoji-uri din care utilizatorii pot alege clipurile vocale preferate. Aceasta va fi actualizată periodic cu noi efecte sonore şi replici celebre. Fiecare sunet este reprezentat de un emoji.
Cele mai utilizate emoji-uri în România
● Top 3 emoji-uri, utilizate în ultimele 3 luni, pe grupe de vârstă:
○ General: Faţa care trimite un pupic; Faţa care îmbrăţişează; Inima roşie
○ 18-24 ani (Generaţia Z): Inima roşie; Faţa care trimite un pupic; Faţa care îmbrăţişează
○ 25-44 ani (Millennials / Xennials): Faţa care trimite un pupic; Faţa care îmbrăţişează; Inima roşie
○ 45-65+ ani (Generaţia X & Baby boomers): Faţa care trimite un pupic; Faţa care îmbrăţişează; Tortul aniversar
● A fost înregistrată o creştere a utilizării emoji-urilor legate de COVID-19: Faţa cu mască medicală; Microbul; Seringa
● Cele mai populare emoji-uri cu alimente şi băuturi lansate în versiunea 13.0: Tortul aniversar; Băutura fierbinte; Felia de tort, conform paginademedia.ro.