Spectaculos! Salvare aeriană dramatică în Munții Maramureșului - 5 ore în urmă
Cinci pași simpli pentru a învăța mai bine - 6 ore în urmă
Obezitatea în creștere la tineri: Riscuri majore pentru sănătate - 8 ore în urmă
Seară de quiz la Shura Bistro Caffe – Provocare pentru minți istețe - 9 ore în urmă
Mărțișoare tradiționale realizate de micuții de la Gradinița cu Program Prelungit Târgu Lăpuș - 9 ore în urmă
Polițistele Secției 2 Poliție Rurală Bogdan Vodă, alături de o bunicuță care trăiește singură - 9 ore în urmă
Lăsarea de sec în satele din Maramureș - 9 ore în urmă
Trei eleve din cadrul Școlii de Artă Sighetu Marmației s-au reîntors acasă cu premii de la Festivalul-Concurs Național de Folclor „Cântec din Țara de Sus” - 9 ore în urmă
PS Iustin: „Postul, pentru adevărații creștini, este prilej de bucurie și râvnă sporită pentru a înmulți rugăciunea smerită, nevoință asumată și iubirea milostivă prin fapte bune” - 9 ore în urmă
Proiectul „FILON DE ROMÂNIA” în Baia Mare – Promovarea autenticității românești la nivel global - 11 ore în urmă
Comisia Europeană cere WhatsApp să informeze mai bine utilizatorii în legătură cu confidențialitatea datelor lor
Comisia Europeană și Rețeaua de cooperare în materie de protecție a consumatorilor (CPC) au cerut WhatsApp să ia măsuri pentru a răspunde preocupărilor, arată digi24.ro, în ceea ce privește actualizările privind condițiile sale de furnizare a serviciilor și politica de confidențialitate și să informeze în mod clar consumatorii cu privire la modelul lor de afaceri.
WhatsApp este invitată în special să arate modul în care intenționează să comunice orice actualizări viitoare ale condițiilor sale de utilizare și să facă acest lucru astfel încât consumatorii să poată înțelege cu ușurință implicațiile unor astfel de actualizări și să poată decide în mod liber dacă doresc să utilizeze în continuare WhatsApp după aceste actualizări, potrivit unui comunicat al Comisiei Europene.
De asemenea, WhatsApp trebuie să clarifice dacă obține venituri din politicile comerciale referitoare la datele utilizatorilor. „WhatsApp trebuie să se asigure că utilizatorii înțeleg ceea ce acceptă și modul în care datele lor cu caracter personal sunt utilizate în scopuri comerciale, în special pentru a oferi servicii unor parteneri de afaceri. Mă aștept în continuare ca WhatsApp să respecte pe deplin normele UE care protejează consumatorii și drepturile lor fundamentale”, a spus Didier Reynders, comisarul european pentru justiție.
Comisia Europeană a trimis WhatsApp o primă scrisoare în ianuarie 2022, deoarece mai multe actualizări ale condițiilor sale de utilizare efectuate în 2021 au fost problematice pentru consumatori. Ca răspuns, WhatsApp a demonstrat că a furnizat utilizatorilor informațiile necesare cu privire la astfel de actualizări, inclusiv prin intermediul unor notificări în aplicație sau al serviciului său de asistență. Cu toate acestea, informațiile furnizate de WhatsApp sunt considerate insuficiente și derutante pentru utilizatori. WhatsApp are acum la dispoziție o lună pentru a le demonstra autorităților de protecție a consumatorilor că practicile sale respectă legislația UE privind protecția consumatorilor, mai arată sursa citată în acest articol.