Înfrângere pentru Știința Explorări în ultimul meci oficial din acest an - 3 ore în urmă
Despre adversara României din barajul pentru CM 2026 – o radiografie în cifre - 4 ore în urmă
„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - 5 ore în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 5 ore în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 6 ore în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 7 ore în urmă
Festivalul „Cum e datina străbună”, la Sighetu Marmației - 7 ore în urmă
Concurs de Kendama pentru tineri, la Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” Baia Mare - 9 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Preocupările vieții ca motive care ne îndepărtează de chemarea lui Dumnezeu - 9 ore în urmă
Tinerii de la Liceul Tehnologic „Grigore C. Moisil” Târgu Lăpuș au avut parte de o experiență interactivă la Primăria Municipiului Baia Mare - 9 ore în urmă
Criza sanitară are un efect devastator în educație: O treime dintre toți copiii lumii nu au acces la școala online
Metoda de învățare online nu este accesibilă pentru 463 de milioane dintre elevii din toată lumea pentru că lipsesc metodele sau echipamentele de conectare la distanță, arată un raport realizat de PwC și UNICEF, potrivit digi24.ro.
În condițiile în care școlile sunt închise din cauza pandemiei de COVID-19, foarte mulți copii nu au acces la învățământul online, se arată în raportul Stepping forward Connecting today’s youth to the digital future. Dintre aceștia, trei sferturi sunt din zone rurale sau din familii sărace.
Pe măsură ce criza sanitară a dus la mutarea multor activități în mediul online, inclusiv a celor educaționale și de formare profesională, lipsa accesului la tehnologie a redus semnificativ șansele la o viață mai bună pentru copiii și tinerii din mediile defavorizate, susțin reprezentanții PwC România.
Situația accentuează inegalitățile existente înainte de pandemie și impune colaborarea între guverne, instituții, comunități și companii, pentru a le da o șansă și acestor copii la alfabetizarea digitală și dezvoltarea abilităților.
















