Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Cum să treci prin durere și să mergi mai departe - 8 ore în urmă
De nouă ani, Viorelia Butcure din Cupșeni realizează adevărate bijuterii din mărgele - 10 ore în urmă
Se anunță un nou weekend plin cu distracție pe Pârtia Olimpică Borșa - 11 ore în urmă
Ați văzut-o? O femeie din Vișeu de Jos e de negăsit de câteva zile - 11 ore în urmă
„Povestea vasului de lut” continuă la Muzeul de Istorie și Arheologie Maramureș - 11 ore în urmă
2024 – anul expozițiilor, evenimentelor și digitalizării la Muzeul de Mineralogie din Baia Mare - 15 ore în urmă
Ziua Culturii Naționale a fost celebrată și la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare - 15 ore în urmă
Concursul regional „Eminescu – Luceafăr, Eu – o mică stea” din Târgu Lăpuș a reunit și de această dată foarte mulți participanți talentați - 15 ore în urmă
Lect. dr. Dan Siserman a lansat cartea „Vremea magicienilor. Wittgenstein, Benjamin, Cassirer, Heidegger și marele deceniu al filosofiei (1919–1929)” - 16 ore în urmă
Teatrul Ararat, turneu în Germania și Austria cu spectacolul ”Pe mine, mie… redă-mă” - 17 ore în urmă
Din 1.124 de reclamații făcute la la Protecția Consumatorilor, doar 322 au fost considerate ca întemeiate
Anul trecut, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Maramureș au fost înregistrate 1.124 de reclamații. Acestea au vizat produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente de telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici ș.a.
Repartizate pe domenii, aceste reclamații au avut următoarea pondere:
- produse și servicii nealimentare – 1041
- produse și servicii alimentare – 46
- produse și servicii financiar-bancare – 37
În momentul de față, 28 dintre reclamații sunt în perioada de cercetare, iar 1.096 au fost soluționate astfel:
- neintemeiate – 308
- întemeiate – 322
- rezolvate amiabil – 330
- nesoluționabile – 34
- clasate – 38
- redirecționate – 52
- retrase – 12