Întâlnire a Cenaclului Scriitorilor din Maramureș – 8 martie 2025 - 2 ore în urmă
Reabilitarea Bibliotecii Municipale „Laurențiu Ulici” din Sighetu Marmației - 3 ore în urmă
Întreruperi de curent programate în Maramureșul istoric - 4 ore în urmă
Canonul cel Mare la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 5 ore în urmă
Vasile Igna: O viață dedicată literaturii și culturii române - 5 ore în urmă
Aproape 400 de copii s-au înscris la expoziția-concurs „Flori cu șnur de mărțișor” din Vișeu de Sus - 6 ore în urmă
Voce puternică și carismă: Andrea Muj, maramureșeanca născută în Franța, a strălucit pe scena X Factor - 6 ore în urmă
Haos la Spitalul Județean Baia Mare - 6 ore în urmă
Elevii Colegiului de Arte Baia Mare vor participa la un workshop susținut de un profesor de la Universitatea din Salamanca, Spania - 6 ore în urmă
Artistul Ionuț Uivaroși din Urmeniș, invitat în cadrul unui concert de pricesne în Austria - 18 ore în urmă
Georgiana Mariana Pop, noul purtător de cuvânt al Serviciului de Probațiune Maramureș
Începând cu data de 20 iunie 2024, Serviciul de Probațiune Maramureș are un nou purtător de cuvânt, Georgiana Mariana Pop. Ea va avea atribuții de relații publice și consilier de probațiune. Georgiana Mariana Pop s-a alăturat echipei în anul 2021, dovedind ulterior o constantă implicare în activitățile specifice serviciului de probațiune. Absolventă a studiilor de Master cu specializarea „Asistență Socială în Spațiul Justiției Probațiune și Mediere“, promoția 2022, în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, aceasta a manifestat interes pentru activitatea de probațiune, încă anterior finalizării studiilor universitare, în cadrul Facultății de Litere – specializarea Asistență Socială a UTCN – CUNBM, prin implicarea activă, ca voluntar, în activitatea Serviciului de Probațiune Maramureș.
Printre obiectivele prioritare ale noului purtător de cuvânt se numără:
– îmbunătățirea imaginii Serviciului de Probațiune Maramureș, prin campanii de informare și conștientizare publică;
– dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, pentru a asigura o prezență constantă și relevantă în mass-media;
– organizarea de evenimente și conferințe de presă, pentru a menține publicul informat cu privire la activitățile și inițiativele serviciului;
– asigurarea unei prezențe active pe platformele de social media și în mass-media locală și națională, pentru a crește vizibilitatea și a promova inițiativele serviciului.
Foto: 2mnews
Lăcrimioara ZOTA