Beneficiile mierii poliflore pentru echilibrul hormonal și susținerea vitalității bărbaților - 5 ore în urmă
Marioara Murărescu – o legendă vie a folclorului românesc - 6 ore în urmă
Reacția Elenei Lasconi la atacurile lui Călin Georgescu - 6 ore în urmă
Alertă epidemiologică: Creștere alarmantă a cazurilor de gripă și infecții respiratorii - 6 ore în urmă
Moștenirea artistică a lui Klein József rămâne o parte importantă a patrimoniului cultural - 6 ore în urmă
Creșterea reprezentării UDMR în Maramureș - 6 ore în urmă
Tersánszky Józsi Jenő: băimăreanul care a refuzat să fie banal - 7 ore în urmă
Mănăstirea Moisei se pregătește de hramul de iarnă - 10 ore în urmă
La Biblioteca Județeană Baia Mare a avut loc o altă întâlnire din seria de conferințe „Provocările gândirii – incursiune în cunoașterea omului”, susținute de Marcel Mureșan - 11 ore în urmă
Povestea scrisului – o călătorie prin timp la Școala Gimnazială Baia-Sprie - 11 ore în urmă
Georgiana Mariana Pop, noul purtător de cuvânt al Serviciului de Probațiune Maramureș
Începând cu data de 20 iunie 2024, Serviciul de Probațiune Maramureș are un nou purtător de cuvânt, Georgiana Mariana Pop. Ea va avea atribuții de relații publice și consilier de probațiune. Georgiana Mariana Pop s-a alăturat echipei în anul 2021, dovedind ulterior o constantă implicare în activitățile specifice serviciului de probațiune. Absolventă a studiilor de Master cu specializarea „Asistență Socială în Spațiul Justiției Probațiune și Mediere“, promoția 2022, în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, aceasta a manifestat interes pentru activitatea de probațiune, încă anterior finalizării studiilor universitare, în cadrul Facultății de Litere – specializarea Asistență Socială a UTCN – CUNBM, prin implicarea activă, ca voluntar, în activitatea Serviciului de Probațiune Maramureș.
Printre obiectivele prioritare ale noului purtător de cuvânt se numără:
– îmbunătățirea imaginii Serviciului de Probațiune Maramureș, prin campanii de informare și conștientizare publică;
– dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, pentru a asigura o prezență constantă și relevantă în mass-media;
– organizarea de evenimente și conferințe de presă, pentru a menține publicul informat cu privire la activitățile și inițiativele serviciului;
– asigurarea unei prezențe active pe platformele de social media și în mass-media locală și națională, pentru a crește vizibilitatea și a promova inițiativele serviciului.
Foto: 2mnews
Lăcrimioara ZOTA