O elevă de la Liceul Teoretic „Bogdan-Vodă” Vișeu de Sus, cel mai mare punctaj din Maramureș la faza județeană a Olimpiadei de Biologie - 13 minute în urmă
În comuna Fărcașa au demarat lucrările de modernizare a infrastructurii de iluminat public stradal - 24 minute în urmă
Horitoarea Floarea Ciuc din Breb a trecut la cele veșnice - 1 oră în urmă
Consultantul lui Călin Georgescu şi-a anunţat candidatura la alegerile prezidenţiale - 4 ore în urmă
Teofil Vlad, primul român care a cucerit cele mai înalte vârfuri de pe fiecare continent - 4 ore în urmă
Sportivi din cadrul Clubului Martial Arts Dojo Baia Mare, pe podium la Campionatul Național de Taekwon-do ITF - 4 ore în urmă
Eclipsa totală de Lună din 14 martie – un spectacol ceresc impresionant - 5 ore în urmă
La Muzeul Satului Baia Mare a debutat proiectul „Plantează o FLOARE, sădește un POM, fă-ți datoria de om”, alături de grupa mare C de la Grădinița cu Program Prelungit Târgu Lăpuș - 5 ore în urmă
Patriarhia Română îndeamnă la rugăciune pentru stingerea incendiilor de vegetație - 5 ore în urmă
Editorialul de miercuri: La Vișeu de Sus, despre evreii altor vremuri - 5 ore în urmă
În Municipiul Sighetu Marmației: A fost aprobată acum documentația variantei rutiere a orașului maramureșean! Care va fi traseul rutei viitoare!
În Municipiul Sighetu Marmației: A fost aprobată acum documentația variantei rutiere a orașului maramureșean! Care va fi traseul rutei viitoare!
A fost aprobată în cadrul celei de-a doua etape a analizei multicriteriale (AMC 2), documentația privind realizarea Variantei de ocolire a municipiului Sighetu Marmației.
În acest sens a fost agreată varianta de traseu V1, având o lungime de 4,150 km, în condițiile în care s-a studiat etapizarea variantei de ocolire, cu eliminarea în primă etapă a tronsonului din nordul municipiului, conform avizului Comisiei tehnico economice (AMC1) a Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
„Varianta de ocolire a municipiului Sighetu Marmației vizează realizarea a peste 15 km de centură rutieră, prin care se va face legătura cu cele două drumuri naționale care tranzitează orașul (DN 18 – face legătura cu Vișeu – Borșa – Baia Mare și DN 19 – legătura cu Negrești-Oaș – Satu Mare), precum și cu noul pod ce urmează a fi construit peste Tisa. Sursa de finanțare a centurii ocolitoare va fi realizată din fonduri europene prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), astfel urmând ca după obținerea finanțării, atât Consiliul județean Maramureș precum și Primăria Sighetu Marmației să-și recupereze sumele alocate. Execuția lucrărilor se va realiza prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR)”, arată primarul Vasile Moldovan.
C.Ț.