Ce probleme au cauzat în Maramureș fenomenele meteorologice din această după-amiază - 5 ore în urmă
Rezultate remarcabile obținute de elevii Colegiului ”Dragoș Vodă” din Sighet la Concursul Național de Fizică PHI - 8 ore în urmă
Concertul de pricesne „Lumină pentru suflet de creștin” va avea loc în Târgu Lăpuș în Duminica Floriilor - 9 ore în urmă
De ce nu te odihnești bine noaptea deși ai dormit cel puțin 7 ore - 10 ore în urmă
Turneul Național de Educație Istorică 2025: Filme, regalitate și lecții vii despre trecut - 12 ore în urmă
12 Martie – zi plină pentru polițiștii maramureșeni - 13 ore în urmă
Echipa de robotică „Robocorns” a Colegiului Național „Vasile Lucaciu” Baia Mare se pregătește pentru Națională - 13 ore în urmă
În Târgu Lăpuș se va desfășura cea de-a VIII-a ediție a Festivalului de Pricesne „Lumină din Lumină” - 13 ore în urmă
Nouă provocare pentru elevi la Muzeul Județean de Istorie și Arheologie Maramureș - 13 ore în urmă
Vești bune pentru pensionari: Cum poți obține bani în plus la pensie dacă ai fost student - 14 ore în urmă
Informare Oficială Sighetu Marmației: Acordarea produselor alimentare prin programul operațional care este destinat ajutorării persoanelor defavorizate (POAD)!
Informare Oficială Sighetu Marmației: Acordarea produselor alimentare prin programul operațional care este destinat ajutorării persoanelor defavorizate (POAD)!
Anunț important făcut de autoritățile din municipiul Sighetu Marmației cu privire la Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) realizat pentru persoanele aflate în nevoie.
În perioada 18.04.2022 – 18.05.2022 la sediul Direcției de Asistență Socială Sighetu Marmației, str. Dragoș Vodă nr. 35, se depun cererile pentru acordarea produselor alimentare din cadrul programului POAD, conform OUG nr. 84/ 2020, pentru persoanele încadrate în grad de handicap accentuat și grav, adulți, copii, victime ale calamităților sau aflate temporar în situații critice de viață, precum și persoanele care locuiesc în așezări informale.
Documentele necesare sunt:
1.Cerere de acordare (de la sediul DAS SIGHET ) însoțită de declarația pe propria răspundere privind veniturile și bunurile deținute
2. Copie după actul de identitate(buletin, carte de identitate în termen de valabilitate, carte de identitate provizorie, permis de ședere temporară) pentru membrii familiei care au împlinit vârsta de 14 ani ( domiciliul sau reședința trebuie să corespundă cu locul de consum)
3.Copie Certificat de încadrare în grad de handicap, cupon indemnizație de handicap, din luna anterioară depunerii cererii. ( doar persoanele încadrate în gradul de handicap GRAV sau ACCENTUAT)
4. Certificat de venituri eliberat de Administrația Finanțelor din care să rezulte dacă realizează venituri din activități pe cont propriu ( pentru persoanele care nu realizează venit)
Distribuirea pachetelor cu produse se va realiza în limita stocului disponibil, până la epuizarea acestuia. Program de preluare: Luni – Vineri: 08:00 – 12:00, mai arată autoritățile locale.
C.Ț.