Legoland analizează posibilitatea deschiderii unui parc de distracții în Satu Mare - 9 minute în urmă
Hramul școlilor teologice din eparhie a fost sărbătorit la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 54 minute în urmă
Parcul de Specializare Inteligentă Târgu Lăpuș, tot mai aproape de realitate - 1 oră în urmă
Se deschide un nou restaurant McDonald’s în Baia Mare - 1 oră în urmă
Teatrul Ararat a revenit acasă după turneul european și vă așteaptă la spectacolul „Pe mine, mie… redă-mă” - 1 oră în urmă
Azi, în Baia Mare: Campanie de colectare a deșeurilor electrice - 2 ore în urmă
Colectare deșeuri din sticlă în comuna Cernești - 2 ore în urmă
Capela Jandarmeriei Maramureș și-a redeschis porțile după o lungă perioadă - 3 ore în urmă
Se dorește înființarea unui ansamblu de dansuri populare în Vișeu de Sus - 3 ore în urmă
Containere pentru colectarea textilelor uzate, amplasate în Sighetu Marmației - 3 ore în urmă
Educația continuă: 4.430 de elevi maramureșeni, din 78 de unități de învățământ, sunt cuprinși în Programul național pilot „Școala după școală”
Începând de luni, 8 martie, demarează cursurile remediale în cadrul Programului național pilot de tip „Școala după școală”, destinat elevilor până la clasa a VIII-a inclusiv, conform Ordinului ministrului educației, nr. 3.300 din 19 februarie 2021.
La nivelul județului Maramureș sunt cuprinși în program 4.430 de elevi, din 78 de unităţi de învăţământ, organizați în cadrul a 170 de grupe pentru învățământul primar, cu 2.209 de elevi și 170 de grupe pentru învățământul gimnazial, cu 2.221 de elevi.
Potrivit reprezentanților ISJ Maramureș, scopul principal al Programului naţional pilot de tip „Şcoala după şcoală“ este organizarea, în şcolile cu clase de învăţământ primar şi gimnazial, de activităţi remediale, în vederea acordării de sprijin elevilor pentru formarea competenţelor specifice, sporirea şanselor de succes şcolar, de acces la niveluri superioare de educaţie şi diminuarea riscului de părăsire timpurie a şcolii.
Sunt eligibili pentru a participa la Program, elevii până la clasa a VIII-a inclusiv, aflaţi în risc de părăsire timpurie a şcolii şi/sau în risc ori în situaţie de eşec şcolar, în special elevii care nu au avut acces sau au avut acces deficitar la activităţile educaţionale desfăşurate prin intermediul tehnologiei şi al internetului, precum şi elevii aparţinând grupurilor vulnerabile, cum ar fi elevi romi, elevi din mediul rural, elevi cu dizabilităţi şi elevi din comunităţile dezavantajate economic, care îndeplinesc cel puţin unul dintre următoarele criterii de eligibilitate:
- elevul nu a avut acces sau a avut acces deficitar la activităţile educaţionale desfăşurate prin intermediul tehnologiei şi al internetului, întrucât nu dispune de echipamente informatice proprii sau nu beneficiază de conexiune/conexiune fiabilă la internet;
- elevul se află în situaţie de corigenţă la sfârşitul semestrului I al anului şcolar 2020-2021 sau are situaţia şcolară neîncheiată la cel puţin o disciplină;
- elevul are nevoie de ore remediale, necesitate dovedită de rezultatele şcolare obţinute în semestrul anterior sau la evaluarea iniţială de la începutul semestrului în derulare.