Concertul de pricesne și muzică religioasă „Din suflet de creștin” poate fi văzut în această sâmbătă pe Trinitas TV - 26 minute în urmă
Lansare de carte: „Alecsiu Latiș – o viață de mărturisire, slujire și apostolat la Baia Mare” - 2 ore în urmă
Program special de vizitare la Muzeul Satului Baia Mare în perioada Sărbătorilor Pascale - 2 ore în urmă
Locuri de muncă în străinătate - 2 ore în urmă
Artistul fotograf băimărean Tudorel Ilie a vernisat expoziția „COMORILE ROMÂNIEI din Patrimoniul Cultural Mondial UNESCO” în orașe importante din Spania - 2 ore în urmă
Atelierele „Șezătoare în Postu’ Mare” au ajuns la copiii din Fântânele și Inău - 3 ore în urmă
”Vigilența face diferența” – o campanie de prevenire a propagării informațiilor false în mediul online - 3 ore în urmă
”Mecanisme interzise” la Galeria de Artă - 3 ore în urmă
Program pentru elevi: ”Educație prin fotbal în învățământul preuniversitar” - 4 ore în urmă
Două lucaciste s-au calificat în lotul extins la faza națională a Olimpiadei interdisciplinare „Cultură și spiritualitate românească” - 4 ore în urmă
ISJ Maramureș: Întâlnire online cu 57 de directori și directori adjuncți ai unităților de învățământ liceal și profesional din județ
Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Maramureș a organizat marți, 5 ianuarie, o întâlnire de lucru care a avut loc în mediul online, la care au participat 57 directori și directori adjuncți ai unităților de învățământ liceal și profesional din județ.
Tematica pusă în discuție a vizat fundamentarea cifrei de școlarizare pentru clasele a IX-a învățământ liceal și profesional dual, pentru anul școlar 2020-2021.
Având în vedere sporul negativ al populației școlare în ultimii ani, respectiv reducerea numărului de absolvenți ai clasei a VIII-a din acest an școlar față de cel precedent, s-a analizat, cu fiecare unitate de învățământ liceal în parte, necesitatea reducerii numărului de clase la aceste nivele de învățământ, ținând cont de filierele, profilurile și specializările pe care le au fiecare instituție școlară.
Planul de școlarizare propus de unitățile de învățământ, centralizat și vizat de către inspectoratele școlare, se aprobă de către Ministerul Educației.