Cinci maramureșeni talentați au înființat Grupul „Coconii de pe sate”: „Dragostea pentru tradiții și folclor este liantul nostru” - 7 ore în urmă
Se anunță o mișcare care ar putea schimba echilibrul de putere în România - 7 ore în urmă
Concert special de muzică, emoție și recunoștință de Ziua Femeii la Budești - 8 ore în urmă
Donald Trump, cel mai iubit politician în Rusia? - 10 ore în urmă
O iarnă plină de realizări pentru Filosofia băimăreană și urmează o primăvară plină de evenimente - 10 ore în urmă
Unitatea canină Salvamont Borșa, formată din Athos și Andreica Nicoară, participă la Conferința europeană a salvatorilor pe pârtiile de schi - 10 ore în urmă
„Rugăciune și cântare în Postul Mare”: Concurs online de pricesne organizat în Episcopia Maramureșului și Sătmarului - 10 ore în urmă
Elevii din Săcălășeni la Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” din Baia Mare - 11 ore în urmă
Întâlnire a Cenaclului Scriitorilor din Maramureș – 8 martie 2025 - 13 ore în urmă
Reabilitarea Bibliotecii Municipale „Laurențiu Ulici” din Sighetu Marmației - 14 ore în urmă
Proiectul „Curaj civic”, reactivat în școlile din județ
În perioada 25-28 februarie, Inspectoratul de Poliție al Județului Maramureș și Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională au fost vizitate de psihologul Christian Weidkuhn, din Elveția, formator și consultant, inițiatorul proiectului “Curaj civic”.
“Curaj civic. Observă și acționează!” este un proiect de prevenire a violenței în școli care, prin jocuri și scenete, îi învață pe copii cum să se comporte în situații de viață problematice, astfel încât să nu devină victime ale unor infracțiuni.
Proiectul a fost implementat în mai multe școli din județ încă din anul 2015.
În cele patru zile de monitorizare, elvețianul, împreună cu polițiști, consilieri școlari și un reprezentant al Inspectoratului Școlar Județean, a avut activități în opt unități de învățământ din Maramureș: Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Liceul Teoretic „Emil Racoviță”, Colegiul Național „Vasile Lucaciu”, Colegiul Tehnic „George Barițiu” (toate din Baia Mare), Liceul Tehnologic Marmația și Școala Gimnazială nr. 2 din Sighetu Marmației, Liceul Teoretic “Bogdan Vodă” din Vișeu de Sus și Școala Gimnazială “Mihai Eminescu” din Săliștea de Sus.
Concluzia a fost că proiectul trebuie să fie derulat cu o frecvență mai mare și cu o implicare mai asumată.