Pe 10 ianuarie, România sărbătorește ZIUA MATEMATICII, INFORMATICII ȘI ȘTIINȚELOR NATURII - 5 minute în urmă
Festivalul internațional de colinde, datini și obiceiuri de iarnă la ucraineni a ajuns la cea de-a XXXII-a ediție - 46 minute în urmă
Muzică și poezie în Parcul „Grădina Morii” din Sighetu Marmației de Ziua Culturii Naționale - 3 ore în urmă
La Biblioteca Orășenească Borșa se reia șezătoarea săptămânală; Sunt invitate doamnele care îndrăgesc portul popular și arta confecționării lui - 6 ore în urmă
Eveniment cultural de excepție: La Borșa se va organiza Simpozionul „Nicoară Timiș – 100 de ani de la naștere” - 8 ore în urmă
Sunteți invitați să sărbătoriți Ziua Culturii Naționale alături de Ansamblul Folcloric Național „Transilvania” - 9 ore în urmă
Alexandru Pașca şi Marius Tătar de la Academia de Șah Maramureș, locul II la Concursul național școlar ”Elisabeta Polihroniade” - 10 ore în urmă
2025 a fost declarat „Anul Mihai Eminescu” - 10 ore în urmă
Două gimnaste valoroase ale României au fost admise la universități din SUA - 11 ore în urmă
Cum poți obține o reducere de 10% pentru plata impozitelor - 11 ore în urmă
Proiectul „Împreună pentru Educație!” la Școala Gimnazială Specială din Baia Mare
Astăzi, 24 aprilie 2024, la Școala Gimnazială Specială Baia Mare s-au desfășurat ateliere artterapie, având ca tematică Sărbătorile Pascale. Activitățile desfășurate fac parte din proiectul educațional județean „Împreună pentru Educație” derulat în parteneriat cu Casa Corpului Didactic a Județului Maramureș.
Cei 24 de elevi participanți, îndrumați de către profesorii lor și profesorii metodiști ai CCD Maramureș, Doina Konta, Amalia Ardelean, Dina Burzo au confecționat felicitări, iar rezultatul muncii lor a fost valorificat în cadrul expoziției din incinta școlii.
Proiectul „Împreună pentru Educație”, coordonat de către profesor Juleștean-Hosu Tincuța și prof. Simion Florin Mihai, promovează educația incluzivă în mediul școlar prin implicarea partenerilor educaționali, dar reprezintă și un îndemn la colaborare, la motivația puternică de a te pune în slujba copiilor cu nevoi speciale, de a le aduce un zâmbet pe chip și a le insufla încredere.
Asigurarea accesului la educație pentru toți copiii, în conformitate cu Declarația Drepturilor Copilului și cu principiul „egalizării șanselor” tuturor categoriilor de beneficiari ai serviciilor educaționale din sistemul public și din sistemele de educație existente într-o comunitate, reprezintă o prioritate a politicilor educaționale promovate în plan național și internațional. Fiecare copil este unic, iar fiecare interacțiune îl îmbogățește, îi oferă informații pentru interacțiunile viitoare și îi dezvoltă competențe de relaționare.