La Colegiul de Arte Baia Mare: Recitalul Olimpicilor – o călătorie muzicală de excepție - 2 ore în urmă
Fostul judecător CCR, Tudorel Toader sugerează că CCR ar putea filtra candidații la prezidențiale - 3 ore în urmă
„Mărțișor Meșteșugit”: Caravana Atelierelor a ajuns la Școala Gimnazială „Gheorghe Lupan” Groși - 3 ore în urmă
Votați destinațiile din Maramureș înscrise în competiția „Destinația Anului 2025” - 3 ore în urmă
Mălina Tutiu din cadrul C.S.S Baia Sprie, locul I la Cupa CSS Petroşani - 3 ore în urmă
Primăria Recea implementează măsuri pentru siguranța traficului pe strada Primăriei - 4 ore în urmă
O femeie de 57 de ani a devenit mamă de gemeni la Baia Mare - 5 ore în urmă
Patru noi semafoare instalate în Baia Sprie - 7 ore în urmă
Visul unei locuințe în Dubai: Lux inaccesibil sau investiție posibilă? - 9 ore în urmă
Acțiune majoră împotriva rețelelor de falsificatori - 10 ore în urmă
Proiectul „Împreună pentru Educație!” la Școala Gimnazială Specială din Baia Mare
Astăzi, 24 aprilie 2024, la Școala Gimnazială Specială Baia Mare s-au desfășurat ateliere artterapie, având ca tematică Sărbătorile Pascale. Activitățile desfășurate fac parte din proiectul educațional județean „Împreună pentru Educație” derulat în parteneriat cu Casa Corpului Didactic a Județului Maramureș.
Cei 24 de elevi participanți, îndrumați de către profesorii lor și profesorii metodiști ai CCD Maramureș, Doina Konta, Amalia Ardelean, Dina Burzo au confecționat felicitări, iar rezultatul muncii lor a fost valorificat în cadrul expoziției din incinta școlii.
Proiectul „Împreună pentru Educație”, coordonat de către profesor Juleștean-Hosu Tincuța și prof. Simion Florin Mihai, promovează educația incluzivă în mediul școlar prin implicarea partenerilor educaționali, dar reprezintă și un îndemn la colaborare, la motivația puternică de a te pune în slujba copiilor cu nevoi speciale, de a le aduce un zâmbet pe chip și a le insufla încredere.
Asigurarea accesului la educație pentru toți copiii, în conformitate cu Declarația Drepturilor Copilului și cu principiul „egalizării șanselor” tuturor categoriilor de beneficiari ai serviciilor educaționale din sistemul public și din sistemele de educație existente într-o comunitate, reprezintă o prioritate a politicilor educaționale promovate în plan național și internațional. Fiecare copil este unic, iar fiecare interacțiune îl îmbogățește, îi oferă informații pentru interacțiunile viitoare și îi dezvoltă competențe de relaționare.