Minaur va juca pentru bronz în Cupa României - 26 minute în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: „Copiii au nevoie de limite, de modele sănătoase și de alternative reale la timpul petrecut pe ecrane” - 4 ore în urmă
Comisarul european pentru comerț, Maros Sefcovic, în misiune de reconciliere cu Washingtonul - 4 ore în urmă
David Popovici, cel mai rapid înotător din istorie la trei probe. ”De asta sunt tare mândru”, a mărturisit sportivul - 5 ore în urmă
Eveniment special în Baia Mare, la Colonia Pictorilor: „Heritage in Design”, născut din pasiunea pentru moștenirea culturală din văile Maramureșului voievodal - 5 ore în urmă
Lecție cu polițiști la Cupa României la box de la Sighet - 6 ore în urmă
În Săliștea de Sus va avea loc concertul de pricesne „Lăudați de Domnul” - 6 ore în urmă
Rezultat remarcabil: Iulia Ioana Vlad, Premiul I la Olimpiada Națională de Interpretare Instrumentală, Vocală și Studii Teoretice Muzicale - 6 ore în urmă
Palatul Copiilor Baia Mare a vernisat expoziția „Icoana între inspirație și creație” la sediul Ministerului Educației și Cercetării - 6 ore în urmă
Semaforizare în regim galben intermitent pe timpul nopții - 6 ore în urmă
Un atelier de „copt idei”, la Școala din Satulung: idei geniale pentru integrarea copiilor romi
Într-o încercare concretă de a promova egalitatea și combaterea discriminării în rândul copiilor din clasele primare, un atelier de copt idei, deosebit, a avut loc la Școala Gimnazială Satulung.
Evenimentul la care au participat patru directori de școală, 24 de învățători și 5 educatori a fost condus de două facilitatoare remarcabile: Tarcău Corina și Buga Crina, ambele învățătoare la școala gazdă.
Atelierul a fost exemplu concret de integrare a copiilor de etnie romă, arătând că acest lucru este nu doar posibil, ci și benefic pentru întreaga comunitate școlară.
Activitățile desfășurate de Tarcău Corina și Buga Crina au ilustrat în mod practic modalități creative și eficiente de integrare a copiilor romi. Folosind metode și instrumente adecvate vârstei și contextului cultural al copiilor, acestea au reușit să creeze un mediu sigur și incluziv în care fiecare copil se simte valorizat și respectat.
Atelierul nu doar că a promovat conștientizarea și înțelegerea problemelor legate de discriminare, dar a oferit și o retetă practică pentru integrarea cu succes a copiilor de etnie romă în mediul școlar, transmite Inspectoratul Școlar Județean Maramureș