Pe 10 ianuarie, România sărbătorește ZIUA MATEMATICII, INFORMATICII ȘI ȘTIINȚELOR NATURII - 8 ore în urmă
Festivalul internațional de colinde, datini și obiceiuri de iarnă la ucraineni a ajuns la cea de-a XXXII-a ediție - 9 ore în urmă
Muzică și poezie în Parcul „Grădina Morii” din Sighetu Marmației de Ziua Culturii Naționale - 11 ore în urmă
La Biblioteca Orășenească Borșa se reia șezătoarea săptămânală; Sunt invitate doamnele care îndrăgesc portul popular și arta confecționării lui - 14 ore în urmă
Eveniment cultural de excepție: La Borșa se va organiza Simpozionul „Nicoară Timiș – 100 de ani de la naștere” - 16 ore în urmă
Sunteți invitați să sărbătoriți Ziua Culturii Naționale alături de Ansamblul Folcloric Național „Transilvania” - 17 ore în urmă
Alexandru Pașca şi Marius Tătar de la Academia de Șah Maramureș, locul II la Concursul național școlar ”Elisabeta Polihroniade” - 18 ore în urmă
2025 a fost declarat „Anul Mihai Eminescu” - 18 ore în urmă
Două gimnaste valoroase ale României au fost admise la universități din SUA - 18 ore în urmă
Cum poți obține o reducere de 10% pentru plata impozitelor - 19 ore în urmă
Un atelier de „copt idei”, la Școala din Satulung: idei geniale pentru integrarea copiilor romi
Într-o încercare concretă de a promova egalitatea și combaterea discriminării în rândul copiilor din clasele primare, un atelier de copt idei, deosebit, a avut loc la Școala Gimnazială Satulung.
Evenimentul la care au participat patru directori de școală, 24 de învățători și 5 educatori a fost condus de două facilitatoare remarcabile: Tarcău Corina și Buga Crina, ambele învățătoare la școala gazdă.
Atelierul a fost exemplu concret de integrare a copiilor de etnie romă, arătând că acest lucru este nu doar posibil, ci și benefic pentru întreaga comunitate școlară.
Activitățile desfășurate de Tarcău Corina și Buga Crina au ilustrat în mod practic modalități creative și eficiente de integrare a copiilor romi. Folosind metode și instrumente adecvate vârstei și contextului cultural al copiilor, acestea au reușit să creeze un mediu sigur și incluziv în care fiecare copil se simte valorizat și respectat.
Atelierul nu doar că a promovat conștientizarea și înțelegerea problemelor legate de discriminare, dar a oferit și o retetă practică pentru integrarea cu succes a copiilor de etnie romă în mediul școlar, transmite Inspectoratul Școlar Județean Maramureș