Evenimentul „Calea spre vindecare – Identifică și Depășește Blocajele din Viața Ta” va avea loc în Baia Mare - 54 minute în urmă
Diana Șoșoacă, candidatură respinsă: între contestare și spectacol politic - 2 ore în urmă
Ziua Creioanelor Colorate a fost sărbătorită la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” - 2 ore în urmă
În Borșa a început a doua ediție a cursului „Comportamente responsabile în situații de urgență și reziliență la dezastre” - 3 ore în urmă
CJRAE Maramureș – un model de succes în sprijinul educației - 4 ore în urmă
Cântărețul Glad Condor organizează un concert în Baia Mare - 4 ore în urmă
Casa din Piața Gorki – proză de Marian Ilea (VII) - 4 ore în urmă
Educație la muzeu – proiect interactiv pentru tinerii artiști - 5 ore în urmă
Rezultate impresionante obținute de un elev al Școlii Gimnaziale „Dimitrie Cantemir” la Olimpiada Națională de Fizică - 6 ore în urmă
Sportivii echipei CS Stiinta Electro Sistem Baia Mare au participat la un stagiu de pregătire în Slovenia - 7 ore în urmă
Poșta lansează un serviciu grație căruia nu mai e nevoie de completat formulare cu pixul la ghișeu
Compania Poșta Română anunță lansarea noului serviciu online MyAWB, care permite clienților să renunțe total la formularele completate de mână în schimbul unei soluții rapide, pe internet. Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis către Agerpres, serviciul este disponibil pe site-ul Poștei Române, iar utilizatorii vor trebui să urmeze o serie de etape pentru a beneficia de MyAWB. Vor trebui să-și creeze un cont, să aleagă serviciul de trimitere, apoi aplicația comunică prețul și generează AWB-ul cu cod de bare, după care clienții merg la oficiile poștale cu coletul sau scrisoarea și AWB-ul generat de aplicație. AWB reprezintă prescurtarea de la Airway Bill – tradus prin scrisoare/document de însoțire a oricărei expedieri – și are are un cod unic de identificare ce permite urmărirea expedierii.
„Scanarea codului de bare durează doar câteva secunde și introduce automat în sistem toate datele necesare. Anterior acestui serviciu, clienții erau obligați să completeze cu pixul, pe hârtie, datele de expediție, iar oficianții Poștei Române să transcrie în sistem, manual, aceleași date”, se arată în comunicatul Poștei Române.