152 de ani de la nașterea lui IULIU MANIU - 5 ore în urmă
Vineri seară, de vizionat spectacolul „Căsătoria”, după N.V. Gogol - 6 ore în urmă
Teodor Perșa din Băiuț (1943-2006) – o viață pe note muzicale - 6 ore în urmă
Turiști fericiți după o plimbare cu sania, trasă de iapa Karina - 6 ore în urmă
A fost hramul de iarnă al Mănăstirii Scărișoara Nouă - 7 ore în urmă
Aducere aminte: Cu Lenuș la săniuș pe derdeluș - 7 ore în urmă
Editorialul de miercuri: Două întâmplări din vremea când trebuia să devenim “oamenii noi” ai comunismului - 7 ore în urmă
SMURD Maramureș împlinește 15 ani - 7 ore în urmă
Marcel Mureșan, dialog cu Ioan Marchiș (II) - 7 ore în urmă
De la 1 ianuarie crește indemnizația ajutorului de înmormântare - 9 ore în urmă
Trei superlative pe 2018
Videoclipurile ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), destinate relaxării, jocul video Fortnite şi o trupă de K-Pop, BTS, se numără printre fenomenele anului 2018 pe reţeaua de socializare Instagram, informează AFP, citată de Agerpres.
Potrivit datelor publicate joi, printre tendinţele apărute în acest an „se disting în special videoclipurile ASMR, cum ar fi cele în care este tăiat un săpun sau în care se manevrează zgomotos o pastă vâscoasă” – relevă AFP. Clipurile ASMR au drept scop inducerea unei stări de relaxare sau de… adormire, cu ajutorul unor stimuli vizuali şi/sau sonori.
Printre alte fenomene, jocul Fortnite a cunoscut, de asemenea, o creştere explozivă – utilizarea hashtag-ului #fortnite înregistrând cel mai rapid progres din lume pe Instagram.
În ceea ce priveşte sfera culturală, potrivit datelor Instagram, BTS, o trupă de băieţi din Coreea de Sud, cu milioane de admiratori din întreaga lume, dispune de cea mai mare comunitate de fani în rândul utilizatorilor acestei reţele de socializare.