Doi elevi de la Colegiul de Arte Baia Mare s-au clasat pe locuri fruntașe la Concursul de Interpretare Vocală ,,Magia Cântecului” - 3 ore în urmă
O elevă de la Colegiul „Mihai Eminescu” Baia Mare s-a calificat la etapa națională a Concursului televizat „Parlez-vous francophonie?” - 3 ore în urmă
Guvernul promite 800 de lei pentru pensionarii cu venituri mici - 3 ore în urmă
Diana Șoșoacă provoacă din nou scandal în plenul european - 3 ore în urmă
Se lansează Cenaclul „Rivulus Dominarum” - 7 ore în urmă
Viorica Marincaș, noul președinte al Autorității Teritoriale de Ordine Publică Maramureș - 7 ore în urmă
Ziua Națională a Lecturii, celebrată la Liceul „Ioan Buteanu” prin proiectul „Întâlnire pe nevăzute cu o carte” - 8 ore în urmă
„Târg de mărțisor” organizat în Târgu Lăpuș - 8 ore în urmă
Îndrăgita artistă Oana Font își serbează ziua de naștere - 8 ore în urmă
Revolta care zdruncină armata rusă - 9 ore în urmă
Trei superlative pe 2018
Videoclipurile ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), destinate relaxării, jocul video Fortnite şi o trupă de K-Pop, BTS, se numără printre fenomenele anului 2018 pe reţeaua de socializare Instagram, informează AFP, citată de Agerpres.
Potrivit datelor publicate joi, printre tendinţele apărute în acest an „se disting în special videoclipurile ASMR, cum ar fi cele în care este tăiat un săpun sau în care se manevrează zgomotos o pastă vâscoasă” – relevă AFP. Clipurile ASMR au drept scop inducerea unei stări de relaxare sau de… adormire, cu ajutorul unor stimuli vizuali şi/sau sonori.
Printre alte fenomene, jocul Fortnite a cunoscut, de asemenea, o creştere explozivă – utilizarea hashtag-ului #fortnite înregistrând cel mai rapid progres din lume pe Instagram.
În ceea ce priveşte sfera culturală, potrivit datelor Instagram, BTS, o trupă de băieţi din Coreea de Sud, cu milioane de admiratori din întreaga lume, dispune de cea mai mare comunitate de fani în rândul utilizatorilor acestei reţele de socializare.