Expoziția de fotografie „On Cool Art – Body Painting pe Cicatrici Oncologice”- eveniment dedicat încurajării și speranței - 6 ore în urmă
Andreea Ghițiu, una din vocile de aur ale Maramureșului: „Muzica este viața mea, este modul prin care mă exprim și prin care reușesc să transmit emoție” - 6 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Meditație la Duminica vameșului și a fariseului – început al pregătirii noastre pentru Postul cel Mare - 7 ore în urmă
Profanare în inima Vaticanului! - 7 ore în urmă
Consiliul Județean Maramureș reduce cheltuielile pentru deplasările internaționale - 8 ore în urmă
Baia Mare vrea să eclipseze litoralul - 8 ore în urmă
În curând va avea loc vernisajul expoziției de pictură „Biblioteca mentală” a artistului Mircea Bochiș - 8 ore în urmă
Invitație la atelierul de pictat tricouri pentru copii - 8 ore în urmă
8 Februarie – O zi a științei și imaginației - 10 ore în urmă
Cursul de prim ajutor pediatric va avea loc în Baia Mare - 10 ore în urmă
Jerome France rămâne „regele” Gutâiului
În acest weekend s-a desfășurat competiția Trofeul Baia Mare, a 3-a etapă a Trofeului Național Masters de viteză în coastă.
Pilotul Jerome France s-a „abonat” la victorii, dominând categoric ediția din acest an, pentru a-și adjudeca a doua victorie din acest sezon al Trofeului Național Masters de viteză în coastă, preluând astfel și șefia categoriei II.
„După ce în prima zi a stabilit un nou record și le-a oferit o lecție de pilotaj tuturor celor prezenți pe Gutâi, atât spectatorilor cât și celorlalți sportivi, Jerome France a luat-o de unde-a lăsat-o, câștigând rând pe rând toate cele 4 manșe ale zilei decisive – adică, inclusiv pe cele două de concurs. Nu doar atât, pilotul francez și-a doborât și propriul record – bifând pentru al doilea sezon consecutiv titlul de „King of the Hill” acordat pilotului cu cel mai rapid timp – 2:45,781. Astfel, experimentatul pilot preia conducerea TNMVC după jumătatea sezonului și devine prim-favorit la supremația categoriei sale.
Poziția secundă a ierarhiei absolute i-a revenit mangaliotului Emil Ghinea, totul după ce brașoveanul Octavian Ciovică – al doilea cel mai rapid pilot al zilei precedente – a fost descalificat. Astfel, podiumul absolut precum și cel al categoriei II a fost completat de băcăuanul Costel Cășuneanu, care astfel bifează al doilea podium absolut consecutiv cu monopostul german Wolf F1 Mistral.
Iar dacă reușita dominantă a lui France nu mai reprezintă o surpriză, ceea ce s-a consumat în cadrul categoriei I în cele două zile de competiție de la Trofeul Baia Mare – proiect organizat cu sprijinul financiar al Consiliului Județean Maramureș, rămâne o surpriză atât pentru protagonistul principal cât și pentru fanii sportului cu motor. La numai a treia prezență cu modelul Audi R8 GT3 LMS, hunedoreanul Mihai Leu și-a învins adversarii cu un timp cumulat de 06:12,432 preluând astfel și șefia provizorie a categoriei I din mâinile ocupantului poziției secunde de pe Gutâi – Alexandru „Dodo” Pițigoi. Nu doar că a pierdut șefia clasamentului dedicat turismelor, dar bucureșteanul a fost foarte aproape de a pierde și poziția secundă la finele etapei băimărene, totul după ce localnicul Călin Făgădar a dat dovadă de o evoluție demnă pilotajului său.
Același Mihai Leu s-a impus și la Grupa 1, fiind urmat de Călin Făgădar, în timp ce podiumul Grupei 2 a fost cucerit de „Dodo” Pițigoi învingător, urmat de către bănățeanul Radu Benea. Cu un timp cumulat de 06:36,620 și un loc 10 la general, Dudu Șenchea s-a impus în matematica Grupei 3, podiumul fiind completat de reșițenii George Șchiopulescu și Claudiu Ciucă în ordinea enumerării. Primul înscris al acestei ediții – Aurelian Albu – s-a impus în cadrul Grupei 4, acolo unde a fost urmat de Sorin Huțanu, acesta din urmă fiind la prima prezență într-o etapă de Masters cu modelul Logan RS. Nimeni n-a putut să-i țină piept experimentatului Cătălin Țuțuian, acesta învingându-i atât pe Alexandru Krepelka cât și pe Loredan Ștefan în clasamentul Grupei 5. Brașoveanul Vlad Colceriu a obținut o victorie mare la Grupa 6, urmat de Claudiu Moțoc – pe 2, respectiv Bogdan Toma pe 3.
Chiar dacă a încheiat pe locul 9, Dominic Marcu a dovedit că este un pilot mai mult decât rapid, însă mai mult decât atât a confirmat faptul că greutatea unei Tesla Model 3 Performance coroborată cu gestionarea consumului din baterii poate fi o bătaie de cap chiar și pentru cei mai experimentați piloți și mașinile lor mult mai ușoare și puternice”, scrie autorally.ro.