Horațiu Potra, mesaj radical pentru militari - 3 ore în urmă
Maramureșenii pot investi în siguranță: Titlurile de stat TEZAUR disponibile și online - 4 ore în urmă
Tinerii maramureșeni talentați se pot înscrie la Festivalul-concurs de interpretare vocală a cântecului popular „Care om horește mândru” - 5 ore în urmă
Iuliana Tudor, alături de maramureșeni în cadrul Spectacolului Aniversar al Ansamblului Folcloric Național „Transilvania” - 5 ore în urmă
MaraMedica 2025: Medicină, Tehnologie și Inovație la Baia Mare - 7 ore în urmă
Proiectul „Plantează o FLOARE, sădește un POM, fă-ți datoria de om” continuă și în acest an la Muzeul Satului Baia Mare - 8 ore în urmă
20 de copii din cadrul Cercului de Pictură Borșa-Vișeu de Sus vor fi prezenți la Gala Națională (lll) „România ești Tu”, unde vor fi și premiați pentru talent în arta picturii - 8 ore în urmă
La Centrul Cultural Pastoral din Sighetu Marmației puteți admira lucrările pictorului și scriitorului basarabean Leonid Popescu - 8 ore în urmă
Au început înscrierile pentru cea de-a XXV-a ediție a Festivalului de cântec francofon «Chants, sons sur scène – Qualif’ 2025» - 9 ore în urmă
Petre Dulfu – un maestru al literaturii populare - 11 ore în urmă
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
Joi, 09.03.2023, la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare (director, prof. Caltea Amalia), s-a desfășurat activitatea „Consiliere motivațională”, având ca beneficiari elevii claselor a V-a B (diriginte, prof. Mihiș Mihaiela), a VI-a B (diriginte, prof. Bandi Monika), a VIII-a B (diriginte, prof. Nagy Laura) și a VII-a A (diriginte, prof. Ignat Cornelia).
Motto-ul
Având ca motto „Succesul este suma unor eforturi mici, repetate zi de zi”, proiectul coordonat de consilierul școlar, prof. Corina Ciobanu, a avut ca obiective identificarea, de către elevi, a factorilor personali și de context care facilitează/blochează învățarea, înțelegerea conceptelor de învățare și motivație, cunoașterea importanței motivației interioare a învățării, dezvoltarea creativității elevilor, arată oficialii unității școlare.
Implicarea
Astfel, prin implicarea activă în exercițiile propuse, dezbaterea pe tema celor șase pași esențiali în procesul de învățare, povestea terapeutică „Bătrânul tâmplar” dar și prin sesiunea de întrebări/răspunsuri, elevii au asimilat strategii suplimentare pe baza cărora să-și creeze propria agendă de învățare și, cel mai important, să valorifice caracteristicile propriei personalități în activitățile desfășurate în școală, mai arată oficialii unității școlare din municipiu.
C.Ț.