Huberta – proză scurtă de Marian Ilea (I) - 9 ore în urmă
Încă o zi liberă pentru bugetari, în 2025 - 11 ore în urmă
Duminică seară, de vizionat „Pictorul de pancarte” de Marian Ilea, la Teatrul Ararat - 11 ore în urmă
Artistul Paul Surugiu (Fuego) va concerta la începutul primăverii, la Baia Mare - în urmă
Activitate a elevilor Liceului „Emil Racoviță,” dedicată marelui poet Mihai Eminescu - 1 zi în urmă
O nouă acțiune de căutare-salvare a Salvamont Maramureș - 1 zi în urmă
Programul Preasfințitului Părinte Timotei Sătmăreanul pentru duminică, 12 ianuarie - 1 zi în urmă
Cuvântul „MULȚUMESC” este sărbătorit pe tot globul, la data de 11 ianuarie - 1 zi în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Liniștea care construiește încredere - 1 zi în urmă
În Ruscova se organizează „An Nou pe rit vechi” - 1 zi în urmă
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
Joi, 09.03.2023, la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare (director, prof. Caltea Amalia), s-a desfășurat activitatea „Consiliere motivațională”, având ca beneficiari elevii claselor a V-a B (diriginte, prof. Mihiș Mihaiela), a VI-a B (diriginte, prof. Bandi Monika), a VIII-a B (diriginte, prof. Nagy Laura) și a VII-a A (diriginte, prof. Ignat Cornelia).
Motto-ul
Având ca motto „Succesul este suma unor eforturi mici, repetate zi de zi”, proiectul coordonat de consilierul școlar, prof. Corina Ciobanu, a avut ca obiective identificarea, de către elevi, a factorilor personali și de context care facilitează/blochează învățarea, înțelegerea conceptelor de învățare și motivație, cunoașterea importanței motivației interioare a învățării, dezvoltarea creativității elevilor, arată oficialii unității școlare.
Implicarea
Astfel, prin implicarea activă în exercițiile propuse, dezbaterea pe tema celor șase pași esențiali în procesul de învățare, povestea terapeutică „Bătrânul tâmplar” dar și prin sesiunea de întrebări/răspunsuri, elevii au asimilat strategii suplimentare pe baza cărora să-și creeze propria agendă de învățare și, cel mai important, să valorifice caracteristicile propriei personalități în activitățile desfășurate în școală, mai arată oficialii unității școlare din municipiu.
C.Ț.