„Jurnalul Fericirii”, opera lui Nicolae Steinhardt, a fost tradus în engleză; Lansarea cărții a avut loc la New York - 4 ore în urmă
Ce parcări din Baia Mare trec în regim de „Parcare publică cu plată” - 4 ore în urmă
La Băiuț se organizează o nouă ediție a concursului de lenkere și săniuțe - 4 ore în urmă
CS Minaur Baia Mare: Criza financiară și viitorul incert al clubului - 4 ore în urmă
Kaufland deschide un nou magazin în Baia Mare - 5 ore în urmă
ISU Maramureș a dat startul competițiilor sportive dedicate - 5 ore în urmă
Cenaclul „Rivulus Dominarum” și-a deschis porțile - 5 ore în urmă
Elevii de la LPS Baia Mare, în excursie tematică la Izvoare - 5 ore în urmă
20 februarie – Omagiu academicianului Mircea Malița la aniversarea zilei sale de naștere - 5 ore în urmă
Ger năprasnic în Maramureș - 6 ore în urmă
Mega Image preia magazinele Profi din România
Rețeaua de supermarketuri Mega Image, parte a grupului Ahold Delhaize, a ajuns la un acord pentru preluarea magazinelor Profi din România, într-o tranzacție semnificativă pe piața de retail. Această mișcare strategică vizează consolidarea prezenței Mega Image în întreaga țară și extinderea portofoliului său de locații, inclusiv în zone în care până acum nu avea o acoperire puternică.
În județul Maramureș, se pare că Profi operează 41 de magazine. Aceste unități joacă un rol important în aprovizionarea zilnică a locuitorilor din zonă, oferind produse alimentare și de uz casnic la prețuri accesibile.
Odată cu această preluare, clienții din Maramureș se întreabă ce modificări vor avea loc în magazinele Profi. Deși detaliile complete ale tranziției nu au fost încă anunțate oficial, este de așteptat ca unitățile să fie treptat rebranduite sub sigla Mega Image, urmând să beneficieze de oferta specifică lanțului, care include produse marca proprie, precum și extinderea gamei de produse internaționale.
Reprezentanții Mega Image și Profi nu au oferit încă un calendar exact pentru schimbările din rețea, dar angajații și clienții sunt asigurați că tranziția se va face treptat, fără întreruperi semnificative în aprovizionare. În plus, este posibil ca unele magazine Profi să continue să funcționeze sub acest brand, în special cele situate în zone mai mici sau rurale, unde modelul de proximitate s-a dovedit a fi eficient.
Rămâne de văzut cum va influența această tranzacție obiceiurile de consum ale maramureșenilor și ce beneficii vor aduce schimbările pentru clienți. Cert este că Mega Image va deveni un jucător important pe piața de retail din România, aducând cu sine o nouă strategie de business și o gamă diversificată de produse.
Vasile Petrovan