Întâlnire a Cenaclului Scriitorilor din Maramureș – 8 martie 2025 - 59 minute în urmă
Reabilitarea Bibliotecii Municipale „Laurențiu Ulici” din Sighetu Marmației - 2 ore în urmă
Întreruperi de curent programate în Maramureșul istoric - 3 ore în urmă
Canonul cel Mare la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 4 ore în urmă
Vasile Igna: O viață dedicată literaturii și culturii române - 4 ore în urmă
Aproape 400 de copii s-au înscris la expoziția-concurs „Flori cu șnur de mărțișor” din Vișeu de Sus - 5 ore în urmă
Voce puternică și carismă: Andrea Muj, maramureșeanca născută în Franța, a strălucit pe scena X Factor - 5 ore în urmă
Haos la Spitalul Județean Baia Mare - 5 ore în urmă
Elevii Colegiului de Arte Baia Mare vor participa la un workshop susținut de un profesor de la Universitatea din Salamanca, Spania - 5 ore în urmă
Artistul Ionuț Uivaroși din Urmeniș, invitat în cadrul unui concert de pricesne în Austria - 17 ore în urmă
Meșterul olar Daniel Leș a fost premiat pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România
Miercuri, 10 aprilie, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a fost gazda evenimentului de lansare a celei de-a treia ediții a „Cartei Albe a Turismului din România”, cercetare științifică realizată de Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii (CNIPMMR), care prezintă principalele caracteristici și oportunități ale sectorului și, totodată, evidențiază cele mai eficiente strategii de promovare a destinației, luând în considerare tendințele actuale și particularitățile piețelor țintă. Evenimentul a fost prezidat de ministrul Ștefan-Radu Oprea.
În semn de recunoștință pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România, în cursul anului trecut, ministrul Ștefan-Radu Oprea a înmânat o serie de premii dedicate modelelor de bune practici. Printre acestea se numără Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Festivalul George Enescu, Flavours of Romania – Charlie Ottley, Asociația Caiac SMile, Electric Castle, Călător în Bascheți, Asociația Gastro Local, Târgul de Crăciun de la Craiova, ROVentura, Via Transilvanica, precum și fotograful Cătălin Urdoi și meșterul olar Daniel Leș. În același timp, a fost subliniată importanța promotorilor dedicați în scrierea poveștii de succes a turismului românesc.
„În ultima perioadă, ministerul a inițiat o serie de campanii importante pentru promovarea destinației noastre, așa cum a fost cea de la BBC sau, cea mai recentă, aflată încă în derulare, de la Milano și Roma. Facem tot posibilul, în continuare, să fim mai organizați și profesioniști, astfel încât viitoarele noastre acțiuni să fie tot mai țintite pe zona de percepție a turiștilor care își doresc să călătorească în țara noastră. Însă, în turism, parteneriatul public-privat este cheia”, a precizat ministrul Ștefan-Radu Oprea, potrivit economie.gov.ro.
Citește și