Iluzia lui Cuza - 22 minute în urmă
Cupa C.S.S Baia Sprie la schi alpin a reunit 130 de sportivi de la 17 cluburi din țară - 3 ore în urmă
FCSB, duel crucial cu Qarabag FK în Europa League - 3 ore în urmă
Clădirea HCM Minaur, destinată Direcției de Asistență Socială - 4 ore în urmă
Din Scoția în Maramureș: martorul unei culturi aflate la răscruce de drumuri - 4 ore în urmă
„Soarele artificial” al Chinei stabilește un nou record mondial - 4 ore în urmă
Fetele de la CS Marta încep returul cu ambiție și curaj - 5 ore în urmă
Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” va găzdui conferința „Studiul Iubirii”, susținută de Marcel Mureșan - 6 ore în urmă
Netflix anunță noi scumpiri ale abonamentelor - 6 ore în urmă
Amendă uriașă pentru compania Google - 7 ore în urmă
Netflix anunță noi scumpiri ale abonamentelor
La finalul anului trecut, Netflix a trecut pragul impresionant de 301,63 milioane de abonați la nivel global, adăugând aproape 19 milioane de utilizatori doar în ultimele trei luni. Această performanță a dublat așteptările analiștilor, care prevedeau o creștere mai modestă. În raport cu anul precedent, numărul abonaților a urcat cu aproape 16%, iar veniturile din ultimul trimestru au atins 10,2 miliarde de dolari, marcând o creștere de 16% față de 2023.
Cu o bază solidă de abonați, Netflix a anunțat, însă, noi scumpiri ale abonamentelor în SUA, Canada, Argentina și Portugalia. Versiunea cu reclame urcă la 8 dolari pe lună, abonamentul standard fără reclame ajunge la 18 dolari, iar cel premium la 25 de dolari. Creșterea prețurilor este justificată prin investițiile continue în conținut de calitate. Abonații români au scăpat pentru moment dar compania a lăsat să se înțeleagă că astfel de ajustări vor mai apărea: „Pentru a livra mai multă valoare, ocazional vom cere abonaților să plătească puțin mai mult.”
Chiar și cu un public uriaș, Netflix rămâne flămând de expansiune, mizând pe conținutul său divers și pe loialitatea utilizatorilor pentru a cuceri noi piețe și a scrie noi capitole ale succesului său global.