Tanti Lenuța din Chinteni participă la spectacolul „Maramureșul în Sărbătoare”, organizat de Ansamblul Folcloric Național „Transilvania” - 7 ore în urmă
De vorbă cu tânăra interpretă Daiana Mureșan: „Consider că fiecare om înzestrat cu această capacitate de a simți și de a trăi muzica are parte de un dar divin” - 8 ore în urmă
Doamnelor, descoperiți elixirul natural pentru un păr lung și strălucitor - 9 ore în urmă
TAROM anulează toate zborurile de luni, 10 martie, între București și Frankfurt - 12 ore în urmă
Mesajul Preasfințitului Iustin de cinstire și prețuire a Femeii, cu deosebire a Femeii-Mamă - 13 ore în urmă
Cine a fost femeia misterioasă de pe cal care apare pe genericul Tezaurului folcloric - 16 ore în urmă
Casa din Piața Gorki – proză de Marian Ilea (VI) - 16 ore în urmă
Aniversare Radu Tudoran- autorul romanului Toate pânzele sus - 17 ore în urmă
Florian Sălăjeanu, posibil viitor prefect al Maramureșului? - 18 ore în urmă
Un fotograf maramureșean și alți trei din Țara Galilor au vernisat o expoziție deosebită la Muzeul Etnografic ”Francisc Nistor” din Sighetu Marmației - 18 ore în urmă
Netflix anunță noi scumpiri ale abonamentelor
La finalul anului trecut, Netflix a trecut pragul impresionant de 301,63 milioane de abonați la nivel global, adăugând aproape 19 milioane de utilizatori doar în ultimele trei luni. Această performanță a dublat așteptările analiștilor, care prevedeau o creștere mai modestă. În raport cu anul precedent, numărul abonaților a urcat cu aproape 16%, iar veniturile din ultimul trimestru au atins 10,2 miliarde de dolari, marcând o creștere de 16% față de 2023.
Cu o bază solidă de abonați, Netflix a anunțat, însă, noi scumpiri ale abonamentelor în SUA, Canada, Argentina și Portugalia. Versiunea cu reclame urcă la 8 dolari pe lună, abonamentul standard fără reclame ajunge la 18 dolari, iar cel premium la 25 de dolari. Creșterea prețurilor este justificată prin investițiile continue în conținut de calitate. Abonații români au scăpat pentru moment dar compania a lăsat să se înțeleagă că astfel de ajustări vor mai apărea: „Pentru a livra mai multă valoare, ocazional vom cere abonaților să plătească puțin mai mult.”
Chiar și cu un public uriaș, Netflix rămâne flămând de expansiune, mizând pe conținutul său divers și pe loialitatea utilizatorilor pentru a cuceri noi piețe și a scrie noi capitole ale succesului său global.