Înfrângere pentru Știința Explorări în ultimul meci oficial din acest an - 3 ore în urmă
Despre adversara României din barajul pentru CM 2026 – o radiografie în cifre - 4 ore în urmă
„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - 5 ore în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 5 ore în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 6 ore în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 7 ore în urmă
Festivalul „Cum e datina străbună”, la Sighetu Marmației - 7 ore în urmă
Concurs de Kendama pentru tineri, la Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” Baia Mare - 8 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Preocupările vieții ca motive care ne îndepărtează de chemarea lui Dumnezeu - 8 ore în urmă
Tinerii de la Liceul Tehnologic „Grigore C. Moisil” Târgu Lăpuș au avut parte de o experiență interactivă la Primăria Municipiului Baia Mare - 9 ore în urmă
AlphaZero, noul campion mondial la șah pe computer
AlphaZero, un program informatic creat de Google în cadrul proiectului DeepMind, a învăţat de unul singur să joace şah în doar câteva ore şi a reuşit să învingă cele mai reputate software-uri de şah pe computer din lume, informează agerpres.ro. În urma disputării a 100 de partide împotriva fostului campion mondial al şahului computerizat, programul Stockfish 8, noul software creat de Google a ieşit învingător.
Programul ”a fost învăţat” să joace trei jocuri: şah, Shogi (un joc japonez similar şahului) şi Go. AlphaZero a avut nevoie doar de patru ore pentru a deveni campion mondial la şah, de două ore pentru a atinge o performanţă similară la shogi şi de opt ore pentru a învinge programul computerizat considerat cel mai bun din lume în domeniul jocului Go.
La începutul anului, programul AlphaGo al Google l-a întrecut pe cel mai bun jucător uman al jocului de strategie Go. La șah, marele maestru Garry Kasparov a fost învins în 1990 de supercomputerul Deep Blue, creat de compania IBM.
















