Artistul Ionuț Uivaroși din Urmeniș, invitat în cadrul unui concert de pricesne în Austria - 24 minute în urmă
Joc de Lăsatul Secului în Rogoz: „Păstrăm cu drag acest obicei din bătrâni, care adună laolaltă fete și feciori, tineri și bătrâni, iubitori de tradiție” - 2 ore în urmă
Vizită oficială a Ambasadorului Japoniei în România la Sighetu Marmației - 3 ore în urmă
Biserica ortodoxă din Săbișa are un nou paroh - 3 ore în urmă
Lupta pentru protejarea agriculturii: fermierii cer măsuri urgente - 4 ore în urmă
Elevi de la Colegiul „Dragoș Vodă” din Sighetu Marmației, calificați la Concursul Național de Chimie „Lazăr Edeleanu” - 4 ore în urmă
Miculaiciuc Andrei, în vizorul ANI pentru fals în declarații - 4 ore în urmă
Perechea David Soponar și Izabella Bartha de la DanceLight Studio Baia Mare, în Lotul Național al României - 4 ore în urmă
Adunare și sărbătoare în comunitatea armeană din Baia Mare - 5 ore în urmă
Ziua Mondială a Scriitorilor, marcată la Filiala „Nicolae Iorga” a Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” - 6 ore în urmă
Și profesorii pot salva! – proiect de inițiere a personalului școlar din mediul rural în acordarea primului ajutor
Inspectoratul Școlar Județean Maramureș (ISJ Maramureș) și Fundația pentru SMURD și-au unit forțele într-o colaborare dedicată comunității maramureșene.
Vineri și sâmbătă, la Școala Gimnazială Repedea a avut loc a doua sesiune de instruire în cadrul proiectului Inspectoratului Școlar Județean Maramureș „Și profesorii pot salva!”, desfășurat între ISJ Maramureș în parteneriat cu Fundația pentru SMURD.
Inițiat de către inspectorul școlar general, prof. Mihai Pop, și coordonatorul fundației, Vasile Ulițe, paramedic SMURD, proiectul a fost implementat cu ajutorul voluntarilor Fundației pentru SMURD, care au oferit instruire, explicații detaliate, demonstrații practice și îndrumări pentru personalul școlii din Repedea.
Participanții au fost familiarizați atât cu detaliile situațiilor de urgență, cât și cu manevrele eficiente în gestionarea unei persoane aflate într-o situație delicată.