Horațiu Potra, mesaj radical pentru militari - 5 ore în urmă
Maramureșenii pot investi în siguranță: Titlurile de stat TEZAUR disponibile și online - 6 ore în urmă
Tinerii maramureșeni talentați se pot înscrie la Festivalul-concurs de interpretare vocală a cântecului popular „Care om horește mândru” - 7 ore în urmă
Iuliana Tudor, alături de maramureșeni în cadrul Spectacolului Aniversar al Ansamblului Folcloric Național „Transilvania” - 7 ore în urmă
MaraMedica 2025: Medicină, Tehnologie și Inovație la Baia Mare - 9 ore în urmă
Proiectul „Plantează o FLOARE, sădește un POM, fă-ți datoria de om” continuă și în acest an la Muzeul Satului Baia Mare - 10 ore în urmă
20 de copii din cadrul Cercului de Pictură Borșa-Vișeu de Sus vor fi prezenți la Gala Națională (lll) „România ești Tu”, unde vor fi și premiați pentru talent în arta picturii - 10 ore în urmă
La Centrul Cultural Pastoral din Sighetu Marmației puteți admira lucrările pictorului și scriitorului basarabean Leonid Popescu - 10 ore în urmă
Au început înscrierile pentru cea de-a XXV-a ediție a Festivalului de cântec francofon «Chants, sons sur scène – Qualif’ 2025» - 11 ore în urmă
Petre Dulfu – un maestru al literaturii populare - 13 ore în urmă
La Colegiul „Vasile Lucaciu”, târg de Crăciun desfășurat în pauza mare
Joi, 12 decembrie, la Colegiul Național „Vasile Lucaciu” din Baia Mare s-a desfășurat, în pauza mare, un târg de Crăciun. Mai exact, elevii au vândut întregii școli obiecte și gustări pregătite de ei, iar din banii strânși vor oferi hrană pentru un adăpost de animale.
„Activitatea a fost pregătită în patru zile. Elevii s-au organizat repede și bine: au copt prăjituri împreună cu mamele/bunicile, au confecționat diverse obiecte, au pregătit ciocolată caldă, ceaiuri. Totul pe un fundal încântător – colinde în limba germană. Am încercat să redăm atmosfera târgului de Crăciun din spațiul germanofon. Și așa a și fost: distracție, aromă de scorțișoară, colinde, voie bună. Au participat elevi din toate clasele de liceu, domnii profesori, dar și personal didactic auxiliar. Ce am urmărit? Însușirea de termeni specifici în limba germană (toate produsele au avut echivalent german), dezvoltarea abilităților de relaționare, realizarea unor produse prin munca în echipă, valorificarea și dezvoltarea simțului artistic și practic al elevilor, dezvoltarea spiritului altruist”, explică Gabriela Pîrvu, profesoară de limba germană.