Programul „Masă sănătoasă” continuă pentru cei peste 500.000 de copii din România - 24 minute în urmă
România, centrul șahului european în 2025 - 2 ore în urmă
Julia Sauter strălucește pe gheață: locul 8 după programul scurt la Europenele de la Tallinn 2025 - 2 ore în urmă
Târgu Lăpuș, Exercițiu de simulare a unui incendiu la Penny Market - 2 ore în urmă
Maramureș, inima patrimoniului carpatic - 2 ore în urmă
Îi prăznuim pe Sfinții Trei Ierarhi: Sfântul Vasile cel Mare, Sfântul Grigorie Teologul și Sfântul Ioan Gură de Aur - 2 ore în urmă
Workshop de linogravură la Școala Populară de Artă Baia Mare - 2 ore în urmă
Picturi semnate de Adrian Ghenie vor fi expuse, în premieră, la Muzeul Național Brukenthal - 4 ore în urmă
„Viața secretă a tablourilor (Cetatea de la Huszt)” – premieră la Teatrul Municipal Baia Mare - 16 ore în urmă
Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” Baia Mare, a sărbătorit Ziua Internațională a Puzzle-ului - 17 ore în urmă
Pericol pe șosele. Jumătate dintre mașinile verificate prezintă neconformități
Rezultat șocant în urma controalelor făcute de Registrul Auto Român (RAR) anul trecut, în Maramureș. Peste jumătate dintre mașinile verificate prezentau neconformități tehnice. Astfel, din cele 1.777 de vehicule verificate, 53,29% aveau diferite neconformități, tehnice sau legate de acte, iar 219, adică 12,32% erau adevărate pericole pe șosea, prezentând pericol iminent de accident.
Potrivit RAR Maramureș, 11,31% dintre mașinile verificate în cursul anului trecut prezentau probleme legate de poluare, 2,03 aveau probleme de identificare, 3,49 aveau probleme legate de inspectia tehnică periodică (ITP). Aceștia aveau un certificat fals, sau unul expirat.
De asemenea, în controalele efectuate cu Poliția Rutieră s-au aplicat 677 amenzi contravenționale și au fost ridicate 603 certificate de înmatriculare.
Certificatul de înmatriculare se reține în astfelde cazuri și pentru a-l redobândi e nevoie de efectuarea unei inspecții tehnice la reprezentanța RAR.
De menționat este că reprezentanții RAR și Poliția opresc în trafic doar autovehiculele care sunt susceptibile de a avea defecțiuni. Astfel, nu se poate spune că aceste cifre sunt reprezentative pentru parcul auto din România.