Imagine de colecție cu clopotele care au fost instalate pe actualul Palat Episcopal Ortodox din Sighetu Marmației - 2 ore în urmă
Slujire arhierească la Parohia Ortodoxă „Nașterea Maicii Domnului” din Săpânța - 3 ore în urmă
Grupul tradițional Zestrea organizează „Șezătoare la Rogoz” - 13 ore în urmă
Donald Trump a devenit cel de-al 47-lea președinte al SUA - 13 ore în urmă
Mătușa Irina din Sârbi ne zâmbește din „camera bună”, în care toate țesăturile au fost făcute de mâinile sale - 14 ore în urmă
Programul Teatrului Municipal Baia Mare în perioda 22-26 ianuarie - 17 ore în urmă
Artistul fotograf băimărean Tudorel Ilie a lansat la Madrid expoziția „Comorile României din Patrimoniul Cultural Mondial UNESCO” - 18 ore în urmă
Artistele plastice Anamaria Stanciu și Ioana Alexandra Sas vă invită să admirați expoziția „Contraste și corelații” - în urmă
Baia Sprie oferă cele mai variate alternative de a-ți petrece timpul liber în anotimpul rece - în urmă
La CUNBM: Prof. dr. Ion Copoeru va susține conferința „Întâlniri în sălbăticie. Un cadru conceptual pentru a investiga interacțiunile om-animal” - în urmă
Studiu: 9 din 10 români din mediul urban nu își vor vizita rudele de Paște
Anul acesta, 90% dintre românii din mediul urban intenționează să rămână acasă de Paște în contextul pandemiei de coronavirus, arată ultimele date (culese în perioada 6-10 aprilie) din studiul Consumer Stress Score, realizat de iSense Solutions.
În ceea ce privește momentul în care viața își va relua cursul normal, 58% dintre persoanele din mediul urban estimează că acest moment va fi până la mijlocul lunii iunie. Datele prezentate fac parte dintr-un studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus, pentru înțelegerea comportamentului românilor, cuprinzând 500 de interviuri online în fiecare săptămână, cu un grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.
Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat: 83% urmăresc cel puțin ocazional știri despre acest subiect, în timp ce 25% o fac foarte des. În această perioadă, românii sunt cel mai îngrijorați pentru situația economică (îngrijorarea având scorul de 79 pe o scală de la 0 la 100) și pentru sănătatea membrilor familiei (scorul fiind de 59 pe o scală de la 0 la 100).
Deși jumătate dintre consumatori (50%) declară că le-au scăzut veniturile personale, iar 78% că au cheltuit mai puțin pe lucruri ce nu țin de strictul necesar, gradul de responsabilitate socială a românilor rămâne unul ridicat: 6 din 10 au cumpărat de la producători locali pentru a susține economia.
Care sunt așteptările românilor de la branduri în această perioadă?
Aproape jumătate (47%) dintre românii din mediul urban consideră că brandurile ar trebui să aibă mesaje de comunicare fără legătură cu epidemia de coronavirus, în timp de 44% cred că brandurile ar trebui să își adapteze mesajele în această perioadă. Doar 6% sunt de părere că brandurile nu ar trebui să comunice deloc.
7 din 10 consumatori și-ar dori ca mai multe branduri să facă livrări la domiciliu, iar 63% își doresc promoții speciale în această perioadă.