Marginalii la volumul Marian Ilea: «Vremuri îmbârligate». Antologie de proză (II) - 1 oră în urmă
Doi salvamontiști maramureșeni reprezintă România la un forum internațional - 2 ore în urmă
Un proiect aparte al Asociației pentru Autism ”Magia Unicornilor” - 2 ore în urmă
Locuri de muncă disponibile pe listele AJOFM Maramureș - 5 ore în urmă
Rusia acceptă armistițiul…… dar atacă Kievul - 5 ore în urmă
Ștefan Gherghel din cadrul C.S.S. Baia Sprie, dublu campion național școlar - 5 ore în urmă
Ariana Arieșan și-a lansat prima piesă: „Muzica este parte din mine, din viața mea, pe scenă mă simt ca acasă” - 6 ore în urmă
Ministrul Educației va vizita mâine Școala Profesională Fărcașa - 6 ore în urmă
Un elev de la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” Baia Mare s-a calificat cu nota 10 la etapa națională a Olimpiadei de Religie Ortodoxă - 7 ore în urmă
Micuții de la Grădinița cu Program Prelungit din Lucăcești s-au alăturat proiectului „Plantează o FLOARE, sădește un POM, fă-ți datoria de om” - 7 ore în urmă
Studiu: 9 din 10 români din mediul urban nu își vor vizita rudele de Paște
Anul acesta, 90% dintre românii din mediul urban intenționează să rămână acasă de Paște în contextul pandemiei de coronavirus, arată ultimele date (culese în perioada 6-10 aprilie) din studiul Consumer Stress Score, realizat de iSense Solutions.
În ceea ce privește momentul în care viața își va relua cursul normal, 58% dintre persoanele din mediul urban estimează că acest moment va fi până la mijlocul lunii iunie. Datele prezentate fac parte dintr-un studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus, pentru înțelegerea comportamentului românilor, cuprinzând 500 de interviuri online în fiecare săptămână, cu un grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.
Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat: 83% urmăresc cel puțin ocazional știri despre acest subiect, în timp ce 25% o fac foarte des. În această perioadă, românii sunt cel mai îngrijorați pentru situația economică (îngrijorarea având scorul de 79 pe o scală de la 0 la 100) și pentru sănătatea membrilor familiei (scorul fiind de 59 pe o scală de la 0 la 100).
Deși jumătate dintre consumatori (50%) declară că le-au scăzut veniturile personale, iar 78% că au cheltuit mai puțin pe lucruri ce nu țin de strictul necesar, gradul de responsabilitate socială a românilor rămâne unul ridicat: 6 din 10 au cumpărat de la producători locali pentru a susține economia.
Care sunt așteptările românilor de la branduri în această perioadă?
Aproape jumătate (47%) dintre românii din mediul urban consideră că brandurile ar trebui să aibă mesaje de comunicare fără legătură cu epidemia de coronavirus, în timp de 44% cred că brandurile ar trebui să își adapteze mesajele în această perioadă. Doar 6% sunt de părere că brandurile nu ar trebui să comunice deloc.
7 din 10 consumatori și-ar dori ca mai multe branduri să facă livrări la domiciliu, iar 63% își doresc promoții speciale în această perioadă.